Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie beelden! Schitterend om te zien hoe dat schip aan het stampen is. Ik ben gisteren ook aan het varen geweest met het model van de KNZHRM Zeeleeuw. Dat is meer een soort kurk op de golven, gaat meer over de golven dan erdoorheen.
Ik vindt het wel weer een uitdaging varen met een flinke golfslag wilde eigelijk nog meer wind maar het weer wilde niet. Prachtig hoe hij in de golven duikt. Daar geniet ik echt van veel mooier dan een spiegel glad water. Het gaat er in het echt ook ruig aan toe.
Ik heb hem wel goed waterdicht gemaakt en dan nog.
Gr Hans
Mooi filmpje, eigenlijk zou je hem iets vertraagd af moeten spelen dan lijkt het nog veel echter. Maar ook ik was benieuwd of je het droog hebt gehouden.. weet je al waar het lekje zit?
Dit was al 0.5 vertraagd. Volgenden keer 0.25 misschien nog mooier.
Nee nog niet met het lek bezig geweest.
Ben even met de Mebo2 bezig.
Komt wel een keertje
Toch nog maar een filmpje van de Rembertiturm in de storm.
Dit is denk wel het max wat hij kan hebben.
Door de harde wind kwam hij bijna de bocht niet om motor vermogen te wijnig. Had de ramen in de brug van doorzichtig plastic voorzien en aan de voorzijde van het achterdek extra spuigaten gemaakt daar bleef veel water staan. Varen ging opzich best. Zat niet veel water in de boot al zat dat helaas even op de verkeerde plek. In de ontvanger. Dat moet eerdaags opgelost worden de water lekage.
Deze ligt op de verwarming nu. En ik denk door de storing een Chinees servotje stuk van de verlichting.
En zo als er wel vaker gebeurt als de motoren en roer uitvallen dan strand het schip.
Gelukkig netjes voor mijn voeten. Hij zou zowizo wel naar de kant zijn gekomen en zinken is bijna onmogelijk maar dat dachten ze bij de Titanic ook.
Gr Hans
Wel spectaculair om zo te varen Hans! Is het een optie om een volgende keer je ontvanger in een plastic zakje te doen? En dan de opening waar de draden eruit komen aan de onderkant. Of eventueel een aangepast mini vershouddoosje? Moet best wel iets te bedenken zijn. Kritische naden vooraf aftapen zou ook nog kunnen. Gr. Klaas.
Dat zijn weer mooie en spectaculaire beelden. Doordat de beelden vertraagd zijn lijkt het net echt. De opbouw is vrij hoog en staat aan de voorkant van het schip. Daardoor zal het tegen de wind in draaien lastiger zijn dan bij een schip waarbij het "windvangende deel" achterop het schip staat.