Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Donderdag de kar eens mee naar huis genomen daar er wat gipsplaten vervoerd moesten worden.
Nou dat karretje rijdt prima achter m`n auto.
Denk dat ik voor de meerdaagse meetings (Pampma bijv.) ook de caravan maar niet meeneem als de vrouw en kids toch niet meegaan.
Pit ik wel in de auto die is dan toch nog leeg
Je kunt ook in de aanhanger romantisch naast je kisten liggen ha ha ha!
Ik heb ook m'n ruimte probleem opgelost. Een aanhanger kan ik bij m'n huidige woning niet kwijt, heb afgelopen week maar een grande espace aangeschaft, veul ruimte, veel lengte en kan alles in tot en met vrouwlief, hond en uitbreiding .
Innet begin sliep ik in m`n AX als ik in Zeeland ging surfen.
Later heb ik jaren onder m`n surfplanken geslapen in m`n bus, met de vrouw ernaast
Maar jah, toen kwamen de kids en de bus werd te oud :-(
En als de kids en de vrouwen meegaan dan neem ik de sleurhut wel mee.
Gaat de kist wel in de sleurhut, zo niet dan ga ik wel achter inn de auto pitten.
Van de week maar weer even verder knutselen.
Grt,
Berto.
ps. een Grand Espace, veel ruimte maar verder......................... ;-)
Bedoeling is dat de er nog een steun onder de romp kom vlak bij de inlaten en een steun voor bij de neus.
Ook zullen de platen verstevigd dienen te worden tegen doorhangen.
He Berto zorg er ook voor dat de platen niet omhoog kunnen.
Ja ook dat nog.
Een aanhanger stuiterd meer dan een auto.
In os nog gezien wat de gevolgen zijn.
Enige wat nu nog een alu hoekje moet krijgen is het komplete voordeel.
Denk dat daar maar 30x30mm op komt, is nog redelijk betaalbaar.
Karretje kost toch altijd weer meer dan je denk.
Naja, komend weekend weer 'werken' wild an de kar als het weer meewerkt helemaal schuren.
Zodat deze schilder klaar is, voor de grondverf althans, daarna de uiteindelijke kleur.
Wil dan ook zover komen dat de kar bruikbaar is voor de jets en de andere kisten.
Gehele afwerking volgt later dan wel, moet voor het verven ook wel een beetje een temperatuur ebben andersa schiet het niet echt op.
Maar we komen er wel. nog een paar 'werkweekenden' en hij is klaar
De 'gewone' modellen worden op de beproefde manier vervoerd:
Voor de jets of 'aparte' modellen is het de bedoeling dat er voor elk model een bok wordt gemaakt die eenvoudig te plaatsen en verwijderen is aan de plaat.