RES wedstrijd in Oosterland

ups foutje ; Mijn gedacht : En wedstrijd kan perfekt doorgaan ook met minder goede condities , trauwens word in het buitenland 4 bef als max gehandhaft . Zijn de condities optimal is het luik voor iedereen ; word het moilijker is het fijn om te zien hoe andere piloten het
ermee doen . Zo ben ik eens verrasst geworden door en regenvlag tijdens mijn ronde ; tegelijk met de anderen 4 piloten . Ik bedoel ermee - - moilijk kan ook . Ik ben zaterdag hoe dan ook anwezig . happy landing Jürgen

Niet op vooruitlopen, het heeft geen zin.
Gewoon afwachten, want niets is zo veranderlijk als het weer.
Ik ben er sowieso, heb namelijk een weekend Zeeland geboekt. :)

Johannes

Als de wedstrijd niet doorgaat ga ik lekker hellingzweven met mijn standaard Surprois.
Naja dan moet de wind wel uit de juiste richting komen.

Johannes

Wedstrijd of meeting, het gaat mij om een leuke dag en plezier te kunnen maken. Dan moeten de weersomstandigheden er wel naar zijn. Tenslotte moet ik ook nog vijf uur auto rijden. Als het uitsluitend blijft bij nieuwe mensen ontmoeten zonder "echt" te kunnen zweven, kan ik niet anders dan mijn conclusies trekken. Hopelijk komt het nog goed en wordt het een succes zaterdag, maar ik geef geen garanties over mijn aanwezigheid als, hoe dan ook, het evenement doorgaat.

gr Johan

Ik gun jullie de wedstrijd, had er dolgraag bijgeweest, maar de wind lijkt uit een hele goede hoek te komen voor een uitwijkactie naar een helling;)

Helaas, maar morgen zullen we de wedstrijd moeten aflasten wegens te veel wind. De verwachting is tussen de 4 en 5.
Het lijkt ons niet verstandig om het dit jaar nog te proberen dus we gaan deze wedstrijd inplannen voor volgend jaar.;)

Jammer, dat het niet doorgaat.
Ik ben vanmiddag al aangekomen in Zierikzee en blijf tot zondag.

Johannes

Jammer maar het is niet anders. Terence en ik zijn van plan naar de Maasvlakte te gaan. Johannes, je bent in de buurt... :)

Heb je deels gelijk. Op de Maasvlakte staan er maar minimaal nog 4 bekenden. Das ook gezellig...
Jacob, morgen is het slecht weer en heb daarom museum bezoek geplant. (Mijn vrouw is ook mee)
Zondag wil ik graag naar Zoutelande hellingvliegen.

Johannes

Back