Gekregen van Erik , en gered uit de kliko, een ASW 22 van Graupner. Er staat op inet en ook dit forum genoeg info over deze kist. Rompje is gekrakt net voor de staart. Rompmateriaal is een soort ABS waaruit inmiddels alle weekmakers zijn verdwenen. Ik ga het rompje plakken met epoxy...kijken of dat houdt. Met een beetje geluk is ie met 1 dag vliegbaar, kunnen we Huey iig de kist zondag laten testen aan het elastiek. Volgende week maken we de kist dan verder mooi voor Bergeijk.
Dit is een 2 kanaal apparaat en van wat ik begrijp niet echt licht. De filmpjes / commentaren op inet zijn iig van dien aard dat dit een kist is die er het tempo in houdt.
De project doen we voor mbv Huey, hij heeft geen zwevert en is nog een groentje op zweefgebied
Video van een E versie:
Dit is een 2 kanaal apparaat en van wat ik begrijp niet echt licht. De filmpjes / commentaren op inet zijn iig van dien aard dat dit een kist is die er het tempo in houdt.
De project doen we voor mbv Huey, hij heeft geen zwevert en is nog een groentje op zweefgebied

Video van een E versie:
Laatst bewerkt door een moderator: