Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb dezelfde asw 22 liggen, vliegt niet heel slecht, maar wat snel door zijn gewicht. ik heb dan ook de stabilo voorzien van gaten en met cover bespannen... het leverde me 15gram winst op. (tel maar uit in de neus)
maar ey, dat is eigelijk commentaar voor in het "restauratie ASW22" draadje!
Helaas, naar dalfsen gaat niet lukken. Geeft wel weer wat tijd om te knutselen aan de UHU. HEt weer oefenen met snijden voor de mini nimbus heeft wel eea opgeleverd. Mijn snijboog was 1 meter, en daarmee kan je alleen met 2 man mee snijden, met als nadeel dat de draad soms kan gaan slepen door het schuim. ander nadeel is dat zo'n grote boog met het door mij gebruikte draad meer dan 12V nodig heeft...en dat maakt het extra lastig de goede spanning te vinden.
Ik was afgelopen week bij berrie en die had gewoon stukjes vleugel liggen van 50 cm oid....dus ik dacht...boog ingkorten tot 60 cm. Nadeel daarvan is dat je weer meer malletjes moet maken, maar voordeel is dat je nu makkelijker in je uppie kan snijden, en dat de boog op precies 3 cellen lipo op temperatuur is. Het resultaat voor de UHU is iig acceptabel, ik heb elke vleugelhelft in 2 delen gesneden van 60 cm. Daarmee zou de totale spanwijdte op 2m40 komen das wat te veel, maar inkorten kan altijd nog. Beide helften hebben wel wat oneffeheden , maar die zijn makkelijk weg te schuren met een schuurplank en wat geduld
Hmm, ik heb eens zitten meten, de maten van de romp en stabilo van deze uhu zijn identiek aan de rd-kpj van Mees, en deze heeft een span van 2,4 meter. Misschien moet ik een span van 2,2 aanhouden...hmm.