Toevallig niet hier in de buurt hè? Anders was ik graag even komen kijken. Maak je een filmpje? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Grunau Baby staat klaar voor de maiden. Alles werkt en de uitslagen zijn afgesteld, vlieggewicht is 1275 gram met het zwaaartepunt op 6 cm. Dat is geen slechte waarde vind ik. In de beschrijving kan ik echter geen gegevens vinden over het instelhoekverschil en zwaartepunt. Dit staat nu op 3 graden en dat laat ik voorlopig zo. (al wil ik wel graag weten wat Arjan voor waardes heeft) Het zwaartepunt staat precies op de hoofdligger, 6cm vanaf de voorlijst.
Woensdag ben ik vrij, mocht er niemand zich op willen geven als sleper dan gaat ie aan de lier de lucht in..
@Raymond, jammer want ik had bij voorkeur een sleep gehad.
Nee, geen idee. Wel dat het groter is dan gebruikelijk omdat zo'n ding erg veel weerstand heeft. Die 3 graden zou ik lekker zo laten. Bij mijn SG-38 is het bijna 6 graden en dat heeft hij echt nodig..... het instelhoekverschil is bij jouw Grunau Baby?
Hey Douglas, Je bent echt helemaal om he! Bij het invliegen van je Sagitta hikte je nog tegen het slepen aan.
Max
Douglas,
Om je gerust te stellen; de beste, en meest ervaren sleper van onze club, Marcel, is er morgen ook bij. Hij zal je omhoog takelen met mijn toestel...
De koffie zal klaar staan!
grt, Louis
Als je morgen (dinsdag) om/na 16.00u in Ede kunt zijn ben ik er ook met mijn Taxi
Woensdag gaat niet lukken
nee omdat Douglas niet kwam! Wist ik veel dat er nog meer mensen tijd hadden....Je was er ech nie![]()