Retracs voor een Mick Reeves Hawker Hunter

Discussie in 'Turbine aangedreven' gestart door jbecaus, 21 aug 2016.

  1. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.821
    Locatie:
    Zeewolde
    S C H I T T E R E N D...................... :worship:
     
  2. Nevermore

    Nevermore

    Lid geworden:
    8 aug 2013
    Berichten:
    1.283
    Locatie:
    Betekom - België
    Kom ik dit even toevallig tegen en mijn mond valt open van verbazing. Héél knappe Hunter! En dan nog mooi in onze Belgische kleuren.

    Knap!
     
  3. skycat

    skycat

    Lid geworden:
    5 sep 2006
    Berichten:
    921
    Locatie:
    Arnhem (NL)
    Super mooie kist. Heb twee weken geleden de NL versie in het echie mogen zijn vliegen. Als hij in de Belgische kleuren was zouden je foto's zo op Texte airshow genomen kunnen zijn.:worship:
     
  4. jascat

    jascat

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Cyprus
    Can anyone tell me where I can get a cockpit for this model?
     
  5. jbecaus

    jbecaus

    Lid geworden:
    31 dec 2013
    Berichten:
    229
    Locatie:
    Bellem (Aalter) België
    Hello, I build the cockpit myself... but maybe you have luck with Ripmax. The have a rtf of my hawker... or send a mail to: mickreevesmodels@gmail.com
    Good Luck!
     
  6. jascat

    jascat

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Cyprus
    Many thanks. I think Ripmax has stopped trading. They do not reply to e-mails.
    I will make something up.
     
  7. jbecaus

    jbecaus

    Lid geworden:
    31 dec 2013
    Berichten:
    229
    Locatie:
    Bellem (Aalter) België
    Try Der Jet model in Taiwan... I get my retracts from them and combine them with Electrons EV40. A very good company.
    http://www.derjetmodel.com/ maybe they can send you a cockpit, they did it with my retracts.
     
  8. jascat

    jascat

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Cyprus
    I was going to contact them, but was told they very scale, but also expensive.
    I will probably make something up myself.
    I ordered the drop tank kits from Mick Reeves. I hope I manage to assemble them ok. Some people gave up & bought the Ripmax ones. Now, that is not an option.
    Many thanks for your help.
    I hope your Hunter is still alive & well.
    Jim.
     
  9. jbecaus

    jbecaus

    Lid geworden:
    31 dec 2013
    Berichten:
    229
    Locatie:
    Bellem (Aalter) België
    I also made the cockpit myself... I also have the drop tanks from Mick Reeves, but i never build them. They are to heavy i think. So I made them myself with fiberglass and foam.
    I you want you can have them for free, but I see you already ordered them. My Hunter is still alive & well, he flies very smooth... a real beauty in the air.
    Here are some pictures of a meeting last week. Good luck with the build! And if there is anything i can help with, just ask.

    48348256622_caa9c683d9_o.jpg

    Schermafbeelding 2019-07-24 om 09.54.36.png Schermafbeelding 2019-07-24 om 09.56.55.png
     
    henky vindt dit leuk.
  10. jascat

    jascat

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Cyprus
    Your Hunter is looking very good.
    I may end up trying make a set of drop tanks for my one. I have never made anything out of fibre glass, but I have a friend who has made various items using molds, so I will pick his brains.
    Many thanks
    Jim
     
  11. Hans Hochgemuth

    Hans Hochgemuth

    Lid geworden:
    16 dec 2017
    Berichten:
    34
    Locatie:
    Almere
    Beste JB,
    deze week is het KNVVL modelvlieg blad uitgekomen met leuke foto's van jou hunter. Tot mijn grote verbazing zie ik daar mijn naam onderstaan. Ik ben niet op Jets over Pampa geweest dus wel erg vreemd.
    Ik heb de KNVVL redactie aangeschreven en gevraagd dit in de volgende uitgave te corrigeren want bij zo een mooi model hoort de echte eigenaar en bouwer ook de eer te krijgen. Mij is op de mail verzekerd dat men dit zal doorgeven aan de schrijver van het stuk, zie onder;



    Verzonden: dinsdag 27 augustus 2019 13:23
    Aan: Hans Hochgemuth
    Onderwerp: Re: Foutje in de laatste modelvliegsport uitgave

    Hans,


    bedankt voor je correctie, zal het opnemen met de schrijver die daar bij het evenement is geweest, ben met j eens dat het idd de heer J Becaus moet zijn, ik heb het even gecontroleerd.


    Jan Melchior

    Hoofdredacteur MVS en D&M

    Media Primair

    Barneveld



    Ik dacht, laat het je even weten:)
    Met vriendelijke groet,
    Hans Hochgemuth
     
  12. jbecaus

    jbecaus

    Lid geworden:
    31 dec 2013
    Berichten:
    229
    Locatie:
    Bellem (Aalter) België
    Beste, bedankt om dit op te merken... Krijgt iedere nederlandse modelbouwer dit tijdschrift? Zou wel leuk zijn als ik er eens eentje te pakken zou krijgen.
     
  13. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.096
  14. jbecaus

    jbecaus

    Lid geworden:
    31 dec 2013
    Berichten:
    229
    Locatie:
    Bellem (Aalter) België
    Dit weekend op airshow van Sanicole wordt het tijdschrift Rate One gratis verdeeld met daarin 4 pagina's met een interview over m'n Hunter. Toch een beetje trots.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina