Eeeh misschien toch maar op de lijst zetten lijkt me wel leuk om weer even te proberen.Hoezo? Iedereen mag ook zonder kist komen.
Wij hebben wel trainers, hoor.....
Is tenslotte al weer heeeeel lang geleden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eeeh misschien toch maar op de lijst zetten lijkt me wel leuk om weer even te proberen.Hoezo? Iedereen mag ook zonder kist komen.
Wij hebben wel trainers, hoor.....
Kijk eens hier...Eeeh misschien toch maar op de lijst zetten lijkt me wel leuk om weer even te proberen.
Is tenslotte al weer heeeeel lang geleden.
Kijk eens hier...
Arthur ook op dit lijstje?
Arthur;
Zo;
Lijnen zijn geknoopt, Dyneema 0,06 mm, 10 meter lang. =/- 10 kg per lijn.
De tuimelaar heeft zijn lead-outs, 0,3 mm, 7 draads.
Als ik de goede dikte pianodraad had gehad, had ik ook connectors gemaakt, helaas.
Verder heb ik nog even naar je handvat gekeken, de lead-outs daarvan zijn redelijk dik, dat kan beter.
Als je de brandstof komt halen, neem dan ook je handvat mee.
Alles zit al in de post.
MVG
Max
Porienvuller????????Qua afwerking wil ik deze in de poriënvuller zetten en dan geel-blauw spuiten zoals die in het begin van mijn verslag al zou die ook gefolied kunnen zijn. De ander wil ik blanco-rood maken zoals het origineel, maar dat leekt me meer geschikt voor de electro versie die er geen olie en rook overheen spuugt.
Porienvuller????????
Dat levert geen enkele structurele stevigheid, alleen maar (dood) gewicht.
Als je een klein balsa LB model glad wilt hebben, dan gaat over al het hout een laagje dun (< 10gr/m2) tissue. (licht bekledingspapier)
Kan hier met (verdunde) niet-spannende lak zodat de kans op kromtrekken ook kleiner is.
Je wilt niet weten hoeveel sterker de toplaag na zo'n bewerking is geworden.
Na iedere tweede laklaag, goed glad schuren. Het papier werkt als filler.
Ik heb voldoende dun geel spanpapier in voorraad, stuur even een pb waar het naar toe moet.