Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
....magie....
Vind camou-kleuren ook het mooist bij zo'n kist passen, zit ook wel aan zoiets te denken....persoonlijk vind ik het "saaie luchtmacht grijs" nog het mooist voor dit soort kisten.
Nee, wordt geen schaalkist, eerder funflyer/turbine test kist.ga je er nog wat schaal looks op aanbrengen?
Nee, de motor is nog niet af. Hier komt mijn MW54 upgrade in maar die is nog niet klaar. Werk aan deze motor ligt al een poos stil, zoekende naar een betere compressor. Deze heb ik na een lange weg bijna gevonden, eerst nog een andere compressor ontvangen na een mis-bezorging/kwijt geraakt in post. Als ik de Rafale af heb ga ik verder aan deze turbine.al een datum in je hoofd voor de maiden?
groeten Gertjan
Inderdaad ook mooi kleurenschema maar die heb ik al gehad op mijn vorige Rafale, zie ook voorgaande van dit draadje. kist is flink beschadigd en knap ik niet meer op hoewel het wel mogelijk is. Is trouwens nog steeds voor niets op te halen voor geintereseerden, binnenkort zal hij ruimte moeten maken.......Waarom niet de originele prototype livery? oke misschien wat saai, wit, rood en blauw maar zeker te doen
![]()
Interesse altijdIs trouwens nog steeds voor niets op te halen voor geintereseerden, binnenkort zal hij ruimte moeten maken.......
Tis niet moedersmooiste hoor! Door de kleuren lijkt het heel wat......maar hij vliegt heerlijk!Interesse altijd.
Dan komt ie alleen bij mij ook wel heel lang op de plank te staan maar zou wel een mooie opvolger kunnen zijn als 2de jet
Kijk dus echt een BosModelAir kist ;-)Tis niet moedersmooiste hoor! Door de kleuren lijkt het heel wat......maar hij vliegt heerlijk!
Haha, die is helemaal goed Gerald.Dan nog een paar nederlandse roundels erop en wat squadron emblemen, knipoog naar den haag.
Ehhh.
Deze ook op EMCR invliegen? zondag???? :wink:
Vorige Rafale Alex, vorige.Wat wordt er dan "ook" ingevlogen zondag?
Vorige Rafale Alex, vorige.
Laat je oordopjes maar thuis, ik ben er niet zondag, ben dan Martin S lastig aan het vallen.Ah ok, op die manierNaja, ik ben er sowieso toch a.s. zondag, ze geven droog weer op
(en ik moet weer een motor laten indraaien
)
Grt.