He had je dat niet tegen mij kunnen vertellen ;-)Goeie kist, vliegt als een trainer.
Neh, moet toch nog iets voor de toekomst bewaren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
He had je dat niet tegen mij kunnen vertellen ;-)Goeie kist, vliegt als een trainer.
Thx! Die F15 zul je geen spijt van hebben zoals je waarschijnlijk al 100x verteld is.... Goeie kist, vliegt als een trainer. Welke motor gaat/zit er in?
Grt,
p.s. waar staat kruikenzeikerstad eigenlijk voor?
(Ik werk in Gouda)
Moet je wel een turbine voor handen hebben....maar dat wil'tie over een paar jaar welMhhh, geen optie om er een turbine in te bouwen?!?!?
Ik zou dat toch zeker doen met zo`n model.
Da`s waar maar zo`n model zou een turbine moeten hebben + als die OS toch gereviseerd moet worden zou ik die kosten stoppen in de beginnende aanschaf van een Turbine.Moet je wel een turbine voor handen hebben....maar dat wil'tie over een paar jaar
Ik zou niet investeren in die OS91, Ger kwam er nauwelijks mee los vanaf gras, ook was het in de lucht maar net aan, maar dan ook echt nét aan
Gewoon een dikke turbine erin en knallen
Grt.
Tsja....als je dan tóch een freesbankje heb staan........., effe frezen, scheelt weer een hoop gaten zagen!
![]()
En hier uiteindelijk in positie met al enkele onderdelen erop geschroefd. Niet alle gaten hebben een functie maar zo hou je ruimte voor aanpassingen in de toekomst en het verlicht een beetje.
Grt,
![]()
Hoy Gerard,
Ik zie dat je van mijn kitje een prachtige jet aan het maken bent. Mooi , had ik zelf niet gekund.
Doe zo verder, ik kijk er met plezier naar.
Bart
dat moet je me nog is een keer uitleggen, want die techniek heb ik nog steeds niet volledig onderde knieOok gelijk de control arm "eraan" gefreesd uit één geheel, supersterk!
, spuitklaar voor de eindkleuren.....iemand een idee???![]()