[Review] Align T-rex SE Superieur Edition

Michel, als je crasht(wanneer je crasht in jouw geval...) dan schiet die gyro zo los! Zoek op RR maar, genoeg gevallen met losgeschoten gyro die in stukken geslagen is.

Kan je ook meteen zien dat er zat problemen zijn met tracking en te slappe staartbladen;-)

hey Satoer hij ziet er echt super gaat uit :P

maar ik zag dat je een pcm ontvanger hebt is dat echt van belang?
ik wil graag ook een T-rex maar die pcm ontvanger zijn zo duur

STRAK 8)
Heb op de afgelopen open dag van CUMULUS Frank Schwaab (www.shp-motoren.de) ook met een Trex zien vliegen waarvan bijna alle parts alu waren. Vloog wel strak, had een buitenloper van z'n eigen serie dr in zitten. Maar hij zei dat hij problemen met de staart had, waarom nou precies weet ik niet want ik kan bijna geen duits en hij bijna geen engels :lol:

Hallo,

Ik ben een beetje aan het verdiepen in de micro heli's
en het vliel mij op dat er in die schitterende helitje geen lipo accu zit maar 20cellen. Is hier een rede voor?

Stefan

stefanw zei:
Hallo,

Ik ben een beetje aan het verdiepen in de micro heli's
en het vliel mij op dat er in die schitterende helitje geen lipo accu zit maar 20cellen. Is hier een rede voor?

Stefan

Welke heli bedoel je?

waarschijnlijk ja

een micro met 20 cellen................. haha denk niet dat ie ver komt.

Voor de mensen die straks van plan zijn de complete kit te kopen (zoals ik) met de Align 430L motor en ESC moeten even oppassen. De motorafdichting kan er spontaan vanaf schieten met alle gevolgen van dien natuurlijk. Sommige motors schijnen dus niet goed gelocked/gelijmt te zijn waardoor de afdichting eraf kan schieten.

Ik heb ook even contact gehad met JD van mfis en hij zegt dat Align zich wel bewust is van de problemen en raad aan om de motor even goed te testen alvorens er een vlucht mee te maken.

Ik zeg natuurlijk niet dat alle motors niet goed zijn maar je zal maar wel net de verkeerde treffen :(

hey

ik heb net mijn T-rex XL besteld met motor en esc bij mfis ik kan haast niet wachten tot ik hem binnen heb

dat is wel een goeie om naar te kijken ja van die motor

peter

Hoi hoi,

En??? wat zijn je bevindingen tot nu toe? Heb je al vaker gevlogen? Hoe vliegt het?

Ik ben erg benieuwd.

Gr.A.

ps. we missen iets in je onderschrift :wink: .

Ik heb er nog steeds maar 2 keer even kort mee gevlogen... (drùùùùk...)

Maar ben er niet echt tevreden mee. Ik heb niet de power vergeleken met m'n Raptor 50. Hiermee kan ik gewoon al flippend klimmen. Met de Trex verlies ik zeker een meter hoogte per flip. Er zit een vreemde tik in de heli als ik vol pos of neg pitch geef of flink met de cyclics roer. Maar bij een vluchtige inspectie van de heli kon ik het probleem niet vinden. De met volledige cyclics en pitch -extremen blijft de swash soepel lopen. Dus er is geen binding. (nog geen pitch meting gedaan)

Mijn zoom vloog een stuk beter. Het moet zeker mogelijk te zijn minstens zoveel power te hebben als met de zoom. Die szabo's tic-toccen er met dezelfde motor er rustig op los. Ik moet mij er nog even in verdiepen wat er niet goed is.

(maar heb het nog een beetje druk met andere dingen)

2400 toeren is leuk voor wat acro. Echt hard 3D met enorme power vraagt toch minimaal 2800-3000.

Ik kan ook niet wachten tot de XL upgrade voor de ark eris ;) Dan kunnen we eens zien welke nu beter is / meer power heeft :)

is die tik die je hoort niet het vrijloop lager .
er staat bij jou set up flink wat vermogen op de kop .
kijk ff of het lager niet te vet is.
wat ook nog kan is dat de snaar te slap staat.
met mijn 16-15-3 staat mijn gas kurfen op 90 a 95% met de aon ben ik niet bekent.

michel pet zei:
met mijn 16-15-3 staat mijn gas kurfen op 90 a 95% met de aon ben ik niet bekent.

Dan heb je veel te weinig over :) En als je een govenor gebruikt zegt 90% 0,0 ;) Toeren willen we weten.....

Back