REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

Neuh hoor et licht niet aan mij want ik kon er eerst heel vlot mee vliegen rond het huis en zo van put deksel naar putdeksel , ik heb net mijn 2 de verslonden en ik heb het gehad met ze ik ga nu voor het verbeteren van mijn auto en het afmaken des vliegtuigen

En is het nu nog altijd een koopje? :lol:
In het begin is iedereen tevreden maar na een paar vluchten werkt hij al niet meer. :roll:
Is dit trouwens aan te raden als beginnersmodel of toch beter een dragonfly kopen?

Het is zeker een koopje! Als je er voorzichtig mee omgaat en niet te vaak laat crashen blijft hij gewoon lekker doorvliegen, tenminste de mijne wel :P

Daarom is het ook zo belangrijk in het leerproces van het vliegen om kleine stapjes te nemen en niet gelijk maar van alles te proberen of overmoedig te worden....blijft toch een aantal euries he :wink:

De dragonfly heb ik nooit gevlogen, wel heb ik een piccolo gehad. Nou...deze ufo vliegt toch wel een stuk makkelijker hoor!

Adios,

Hij vliegt niet moeilijk , maar die tweede is GEEN EEN KEER naar beneden gekomen en toch stuk :wink: t licht echt niet aan mij , het is en blijft speelgoed. Ik vond het ook jammer van die gyro , hij kon amper tegen de wind inkomen (soms werd hij zelfs achteruit geblazen) en als je dan vooruit gaat en de wind komt erop klapt hij naar voor en dan licht hij dus wel:P

Zeker een koopje en goed ding. Ik vlieg nu al ongeveer een maand zonder problemen.

nou, als model-rijder is het wel effe een overgang!! voor mij is het een tussenstap voordat ik overga op de heli, na een forse klap tegen de kast kwam ik er wel achter dat het mogelijk is de stangen waar de motoren aan vast zitten te verdraaien, daar kan je je instellingen ook fijn mee om zeep helpen.....
verder leer ik iedere dag iets meer, vandaag heb ik geleerd dat de kat hem eng vind maar wel met liefde uit de lucht haalt!!....

heey ik heb een vraagje ik heb nu sins een paar daagen een x-ufo.
Maar mijn lader schaakelt niet uit Maar gaat langzaamer kniperen.
Weet iemand wat dit is drupel laading of zo :?:

:sniper: :alien:

Afgelopen week een X-UFO gekocht, wat een waanzinnig gaaf ding !! Hij vliegt fantastisch en is eenvoudig te bedienen..

Om de vliegtijd te verlengen, heb ik een extra accu besteld op :

http://www.xufo-shop.de

Ook gaan ze een X-UFO wedstrijd organiseren :

http://www.xcopter.de/

Wie gaat er mee ??

Grtzzzz.....

Ik heb gister een x-ufo gekocht, en het vliegen gaat al redelijk. 8)
maar nu vraag ik me af wat die AUX (1,2,3,4,5) knoppen op de zender voor functie hebben.
Ook ben ik benieuwd wat de auto knop doet.
ook zitten er onder mijn ufo 2 "gaten", weet iemand wat deze gaten, de auto knop en de AUX knoppen voor funtie hebben?
verder is de X-ufo echt superrrr! een echte aanrader.
Het enige nadeel is inderdaad de accu die maar 5 min. mee gaat.
maar dat is te verhelpen door een andere acuu te kopen.
de x- ufo is echt een aanrader voor mensen die niet kunnen kiezen tussen een vliegtuig of een heli.
gr. jasper

Ik zou eerder voor het vliegtuig van silvertlite, de x flying club gaan , die vliegt langer, beter , is sterker en goedkoper (ps ik heb ze beide gehad)

Een vliegtuig is heel wat anders dan dit ding. Ik heb de X-Twin ook die maar die vliegt dus echt niet door mijn huiskamer, de X-Ufo wel. De X-Twin vliegt ook niet in het donker (binnen of buiten), de X-Ufo wel.

De X-Twin vliegt super en erg makkelijk, maar de X-Ufo is een veel grotere uitdaging. Maar beide zijn erg leuk en kan ik lekker afwisselen, zoals gisteren. 1x X-Ufo en 1x X-Twin gevlogen.

Nou, ik ben het niet helemaal eens met de kwaliteit van de x-ufo.
Ik had hem gekocht en vond hem geweldig, maar na een halve week begon de ufo raar te doen en rond te draaien. Er was niet meer normaal meer mee te vliegen. :( 120euro voor een frisbee :( . Maar gelukkig kon ik mijn geld weer terugkrijgen bij de intertoys :lol: .Geinig ding maar het blijft speelgoed. Ik zou hem echt niet kopen

Nimrod zei:
Nou, ik ben het niet helemaal eens met de kwaliteit van de x-ufo.
Ik had hem gekocht en vond hem geweldig, maar na een halve week begon de ufo raar te doen en rond te draaien. Er was niet meer normaal meer mee te vliegen. :( 120euro voor een frisbee :( . Maar gelukkig kon ik mijn geld weer terugkrijgen bij de intertoys :lol: .Geinig ding maar het blijft speelgoed. Ik zou hem echt niet kopen
precies hetzelfde verhaal..

Ik meld me ook voor het "teleurgesteld" groepje.

De mijne begon ook na n dag te spinnen en te kneuzen, ik kreeg et niet goed meer, en nu hangt ie aan mijn plafond tot er iemand eens naar kan kijken op een event ofzo.

heey mensen ik heb nu een weekie de x- ufo echt gaaf ding had nog nooit een bestuurbaar iets gehad dat echt kon vliegen dus ik moest ff een dagie oefenen en toen kon ik er mee vliegen :) ik ben nog steeds zeer tevreden over de x-ufo

Niek zei:
Zijn leestekens en hoofdletters jouw onbekend?

kan je daar ook mee vliegen of heeft dat helemaal niets met modelvliegen te maken of zijn dat speciale onderdelen voor de xufo zodat die nog fijner vliegt of verhogen die leestekens en hoofdletters de vliegtijd van de xuof want dat zou erg mooi zijn heeft die echt nodig :P

benjamin2004 zei:
kan je daar ook mee vliegen of heeft dat helemaal niets met modelvliegen te maken of zijn dat speciale onderdelen voor de xufo zodat die nog fijner vliegt of verhogen die leestekens en hoofdletters de vliegtijd van de xuof want dat zou erg mooi zijn heeft die echt nodig :P
:hammer:

Back