@Jahre Viking Mag ik hier ff op reageren? Je bent nu net 5 weken aangemeld op dit forum.. En overal kom ik zulke reactie's van je tegen.. kap er mee man :-?
The Jahre Viking is presently the largest man-made moving object on the face of the planet…… Taking 5.5 miles to stop with a turning circle of 2 miles…... If this has failed to impress you, then please head back to whatever index you have come from and start again.
Ik heb even de eigenschappen nagetrokken van de “Jahre Viking”, snel stoppen of een evt. snelle koerswijziging zit er niet in

Even over de zonnekap, tussen de mensen menigte door heb je inderdaad kans dat hij er bij stoten er af schiet, toch verkies ik dit boven het feit dat mijn motordrive/train van het autofocus kan beschadigen, deze staat nl. in de “eye-start/autofocusstand” (soort van standbye-stand) altijd “gelocked”, ook is het een extra bescherming voor de voorste lens (evt voorzetlens) tegen krassen, en als “schokbreker” bij het stoten tegen een massief object. Zelfs indoor kan hij dienst doen tegen ongewenste licht reflecties van de kunstverlichting aldaar. Zo heeft iedereen zijn voorkeur!