Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het ligt aan de waubacherweg in Brunssum.
Er loopt een draadje hier op het mbf en op het forum van de skydevils .
Gewoon ff vragen wie en of waneer er iemand gaat denk dat er komende week wel elke avomd iemand is.
Ga zelf morgenvroeg een paar uurtjes als het weer het toelaat.
Grr.. Wil ik accu s bestellen bij hk kan het alleen via paypal of credit card welke ik beide niet heb en wil. Is er bij hk geen mogelijkheid met ideal te betalen?of andere opties? Nog andere prijsgunstige en te vertrouwen site bekend toevallig? BALEN...
Hoi Martin
Ben nog zelf maar 1 keer in sittard veweesr en toen lag er heel veel puin en dat is niet zo fijn rijden.
We zijn wel met een aantal man in brunssum bezig geweest om de baan daar weer in orde tekrijge.
Kom anders daar eens naar toe.
Het adres is waubacherweg 9 in brunssum wel goed kijken het kigt nog al verscholen.
Heel misschien dat ik vrijdag avond nog ga maar ben nu nog op vakantie.
Kijk anders op skydevils forum hier zet ik zet ik het ook altijd op als ik ga.
Hey roger had daar al ns eerder gekeken en ik zag alleen maar n hoop gestress en weinig plezier, daarom ben ik er nog niet geweest! Maar zal inderdaad ns gaan kijken daar alleen nog even de vraag wanneer..
Eerst komend weekend Knastercrossen in Geulle
Waar ook RC demo's zijn en kinderen (wat we eigenlijk allemaal zijn) tegen betaling met een slash 2wd rijden kunnen.