Rijders (offroad) omgeving Zwolle

hier zijn dan de foto's:

WAITING TO ROCK!!
full

full

en nu de rest nog...
full

ah kijk daar is ie! met de zelfverzekerde bestuurder in de achtergrond!
full

andere kant:
full

stof happen!
full

full

full

tsja:....
full

full

jumpen!
full

full

full

de jeugd divisie, zoals u kunt zien rekruteren wij jong!
full

papa! hij gaat niet vooruit!!!
full

de wagens:
full

en crew erbij:
full

filmpje komt met een half uurtje ofzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
filmpje!

hier is ie dan: hij was er sneller mee dan ik had gedacht. hij is nog aan het verwerken op youtube, dus de kwaliteit kan nog wat minder zijn;)

hier is ie dan: hij was er sneller mee dan ik had gedacht. hij is nog aan het verwerken op youtube, dus de kwaliteit kan nog wat minder zijn;)

Dat laatste stukkie was leuk Ruben, eigen camera effe neerzetten en zelf springen over de schans, klasse.

Verder leuke foto's en bijbehorend commentaar. Cool die foto van mijn Revo waarop het net lijkt of mijn zoon Bas hem bestuurd....;)

See ya at the next meet!

Ja was gezellig hoor. Ik kreeg mijn motortje beter aan de praat als ik had gedacht en hij liep goed. Hij vrat alleen drie gloeiplugjes op... hmmm
ik zie mezelf en de auto alleen in de eerste seconden van het filmpje voor de rest reed ik volgas en dat zie je alleen als een vage streep op de weg door de snelheid.

het was inderdaad erg leuk en eric heeft een paar mooie plaatjes geschoten! ;)

maar moeten we nu weer op zoek naar een nieuwe plek om te rijden??? :confused:

ik vond het niet heel super met die dikke stenen die er lagen maar de plekjes die zo lekker afgelegen zijn met ook nog een stukje asfalt er bij zijn schaars natuurlijk

geen idee :D ????

nou wie weet wat????? gooi het in de groep! :rolling:

Ha, ik weet nog een zeer mooi plekje, helemaal afgezonderd, mooi en zeer groot oppervlak, heuvels, stenen ondergrond maar ook zand. Wel een beetje ver reizen.........................................................................................................................................................................DE MAAN;)

die skatebaan bij de wezenlandenpark :-) misshien krijgen we wat wijdbroekige jongeren achter ons aan maar voor de rest leuke springschansjes. er naast is een aardig veldje alleen weet ik niet hoe hoog het gras is maar dat zal wel mee vallen

update!

vandaag een traxxas e-revo 1/16 gehaald! dus die kan je er bij zetten eric!

hij zit nog wel op 27 mHz, maar ik hoop daar een 2,4 gHz ontvanger voor bij aan te schaffen aan het einde van de vakantie ofzo....

jup!

en hij is heeeeeeeel klein! met 1 accu is ie al snel! maar met 2? (die ik nog niet heb..) komt nog..

Wanneer schaf je die 2de accu aan Ruben en wanneer kunnen wij hem in real-life zien?

Leuk dat er weer een Revo bij is gekomen, voelt mijn "grote" Revo zich niet zo eenzaam en heeft hij een broertje gekregen om mee te spelen;)

Ik ben bezig mijn Revo te tunen met o.a. de Sway Bar Kit, nieuwe velgen met 1/2 offset (zodat ze verder naar buiten staan en dus stabieler word), modificatie uitgevoerd waardoor de stuuruitslag groter word (Slayden Steering Mod). Tevens zijn mijn nieuwe LiPo's binnen (Turnigy 5200 2s 30-40c). Vandaag of morgen komen de connectors binnen zodat ik kan proefrijden.

Ik heb nu vakantie en ben benieuwd of 1 van jullie ook vakantie heeft en binnenkoort tijd heeft om te rijden? Ben heel benieuwd hoe hij rijd na deze modificaties uitgevoerd te hebben,.

Back