Rijders (offroad) omgeving Zwolle

kan je woensdag al??

dan gingen mijn vader en ik naar biddinghuizen naar de vaargroep kan je ook erg mooi rijden ;)

uberhoud een erg mooie plek!

kan je woensdag al??

dan gingen mijn vader en ik naar biddinghuizen naar de vaargroep kan je ook erg mooi rijden ;)

uberhoud een erg mooie plek!

Hmmm, is sterk afhankelijk of de levering van mijn materialen dan binnen is, de Traxxas connectors zijn besteld maar aangezien dat bedrijf pas vanaf vandaag kan leveren en mits alles op voorraad is verwacht ik dat morgen alles binnen is. Maar goed, ik kan altijd nog op de bestaande banden/velgenset gaan rijden en de NiMh accu's. Stuur effe een PB'tje met de adresgegevens en de tijdstippen dan post ik wel hier of ik ga komen, neem ik mijn oudste zoon weer mee.

ow ja vergeten!

er mag daar helemaal niet met brandstof gereden/gevaren worden!
iets met natuur etc..... moet eerst een vergunning voor afgegeven worden...

staat er een bordje dan? anders weet ik toch van niks.
trouwens een kleine kans dat ik kom hoor want ik vind het wat te ver weg.

kan moet je helemaal zelf weten
(kun je in ieder geval niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb!)

zo net weer terug uit zwolle waar ik mijn 2de accu opgehaald heb inclusief de seriële en parallelle kabel!

ja hij zit nu aan de achterkant van dat zelfde pand, en heeft nu ook een paar auto's staan. maar hij heeft inderdaad nog een boel treinen/ revell bouwdozen.
ze zijn erg achteruit gegaan op ruimte maar voor de rest best leuk ;)

ja hij zit nu aan de achterkant van dat zelfde pand, en heeft nu ook een paar auto's staan. maar hij heeft inderdaad nog een boel treinen/ revell bouwdozen.
ze zijn erg achteruit gegaan op ruimte maar voor de rest best leuk ;)

Ik kom daar regelmatig, zij verkopen o.a. ook verf om kappen mee te spuiten (Tamiya) en diverse auto's idd. Hier komt de Nikko van mijn zoontje ook weg. Maar welke accu's betrek jij dan daar? LiPo's of NiMh? En wat betaal je daar in vergelijking met de welbekende webshops?

ik heb gewoon een 2de standaard traxxas powercel gehaald identiek aan die word meegeleverd. (nimh dus)

prijs was gewoon hetzelfde met webshop's

en ik ben er naar toe gegaan omdat ik daar vrijdag hem al heb zien liggen en de webshop's op vakantie zijn.

Wanneer schaf je die 2de accu aan Ruben en wanneer kunnen wij hem in real-life zien?

Leuk dat er weer een Revo bij is gekomen, voelt mijn "grote" Revo zich niet zo eenzaam en heeft hij een broertje gekregen om mee te spelen;)

Ik ben bezig mijn Revo te tunen met o.a. de Sway Bar Kit, nieuwe velgen met 1/2 offset (zodat ze verder naar buiten staan en dus stabieler word), modificatie uitgevoerd waardoor de stuuruitslag groter word (Slayden Steering Mod). Tevens zijn mijn nieuwe LiPo's binnen (Turnigy 5200 2s 30-40c). Vandaag of morgen komen de connectors binnen zodat ik kan proefrijden.

Ik heb nu vakantie en ben benieuwd of 1 van jullie ook vakantie heeft en binnenkoort tijd heeft om te rijden? Ben heel benieuwd hoe hij rijd na deze modificaties uitgevoerd te hebben,.

en heb je al foto's van je modificaties??? :D

ik heb vanavond met 2 accu's in serie gereden....
dat ding gaat zo allemachtig snel! ik denk dat ik eerst maar eens even met de parallel kabel gaat rijden, dan gaat ie in ieder geval wat langzamer... 8O

Goed, status update van mijn mods op de Revo;
1. Slayden steering mod uitgevoerd (geeft aanzienlijk verdere stuuruitslag).
2. Sway Bar Kit gemonteerd.
3. Nieuwe 2s5200 mAh LiPo's voorzien van Traxxas connectors.
4. Low Voltage Buzzer voor de LiPo's gemonteerd in de rear spoiler en gaatjes geboord zodat de accu status ook via rode/blauwe LED's te monitoren is.

De nieuwe banden (Harakiri medium) zijn geleverd en morgen kan ik de velgen (Sconcepts Rulux met 1/2 offset voor betere stabiliteit in fel geel!) afhalen op het postkantoor, daarna de bandjes voorzien aan de binnenkant met ducktape (om balloonen tegen te gaan) en de banden op de velgen lijmen. Wanneer alles klaar is gaan we weer BASHEN!!!

Ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat rijden;)

Back