Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Hoeveel wil je ervoor dan?
(niet dat ik het kan betalen want ik ga vanmiddag een MMPro kopen...(voor de Merv))

Hoeveel wil je ervoor dan?
(niet dat ik het kan betalen want ik ga vanmiddag een MMPro kopen...(voor de Merv))

Weet ik nog niet, moet alles nog even optellen aan hop-ups die ik afgelopen week gemonteerd heb en de nieuwe LiPo's, extra kappen etc. Maar zal rond de € 700,-- komen denk ik. Ook afhankelijk of ik de DX3R zender en ontvanger er wel of niet bij weg doe.

Weet ik nog niet, moet alles nog even optellen aan hop-ups die ik afgelopen week gemonteerd heb en de nieuwe LiPo's, extra kappen etc. Maar zal rond de € 700,-- komen denk ik. Ook afhankelijk of ik de DX3R zender en ontvanger er wel of niet bij weg doe.

Wil je er 700 voor of is dat de nieuwprijs?
Oja de MMP is besteld!

Mijn E-Revo staat te koop hier en op Marktplaats voor de vraagprijs van € 500,--! Crossposten mag niet dus effe zoeken. Als je geinteresseerd bent hoor ik het wel. Ik stap over naar een HPI Baja 5b of ss.

Blijf dus gewoon rijden maar hier heb ik echt geld voor nodig dus de Revo moet wijken:(.

MAAR, als de financien er weer zijn na de aanschaf van de Baja dan schaf ik een 1/16 E-Revo aan, met dank aan Ruben, die van hem is COOOOOOOLLLLLLL;)

Laatst bewerkt:
Mijn E-Revo staat te koop hier en op Marktplaats voor de vraagprijs van € 500,--! Crossposten mag niet dus effe zoeken. Als je geinteresseerd bent hoor ik het wel. Ik stap over naar een HPI Baja 5b of ss.

Blijf dus gewoon rijden maar hier heb ik echt geld voor nodig dus de Revo moet wijken:(.

MAAR, als de financien er weer zijn na de aanschaf van de Baja dan schaf ik een 1/16 E-Revo aan, met dank aan Ruben, die van hem is COOOOOOOLLLLLLL;)

een baja erbij hmmmm moeten we toch echt op zoek gaan naar een mooie (grote) locatie

ik gaat maandag op vakantie dus een week daarna bent ik weer beschikbaar ;) met misschien nog wel weer wat nieuws :rolling:
want we gaan ook ff langs rcracingtwente LOL

een baja erbij hmmmm moeten we toch echt op zoek gaan naar een mooie (grote) locatie

ik gaat maandag op vakantie dus een week daarna bent ik weer beschikbaar ;) met misschien nog wel weer wat nieuws :rolling:
want we gaan ook ff langs rcracingtwente LOL

Fijne vakantie Ruben! Wat ga je kopen dan of mogen wij dat niet weten....:cool:

En de mijne heb ik inmiddels ook. Ga hem eerst maar eens even goed schoon maken en uit elkaar halen.

Er zitten witte (Proline Desert Rat) kappen op (ook ondertray) met een heleboel stickers. De stickers heb ik er af gehaald, de hele body geschuurd en in de primer gezet, daarna zwart spuiten en een glanslak erop. Zal wel niet lang blijven zitten maar ga toch een andere kap bestellen.....ooit.

Ik ga voor de compleet zwarte look met aluminium highlights. Lekker agressief zeg maar.

gefeliciteerd met je aankoop!!!!
ikkuh is ook heel benieuwd hoe hij er uit ziet !!!!!
zullen we wat voor zondag 5 september afspreken????
dan kan ik mijn nieuwe ook showen zal ik ook morgen ofzo wel ff een foto van posten want dan bent ik weer thuis ;)
heb ik donderdag opgehaald bij rcracingtwente! we konden nog net weer naar ons vakantie huisje want wat een regen!

groeten uit een regenachtig twente ;)

btw het is geen slash 4x4 geworden maar een 1/16 slash vxl8O
dus ik hou het klein :rolling:

gefeliciteerd met je aankoop!!!!
ikkuh is ook heel benieuwd hoe hij er uit ziet !!!!!
zullen we wat voor zondag 5 september afspreken????
dan kan ik mijn nieuwe ook showen zal ik ook morgen ofzo wel ff een foto van posten want dan bent ik weer thuis ;)
heb ik donderdag opgehaald bij rcracingtwente! we konden nog net weer naar ons vakantie huisje want wat een regen!

groeten uit een regenachtig twente ;)

btw het is geen slash 4x4 geworden maar een 1/16 slash vxl8O
dus ik hou het klein :rolling:

5 september staat in de planning, wel afwachten wat het weer doet!

Je hebt nu dus een E-Revo 1/16 en een Slash 1/16? Wanneer ga eens richting de 1/10 of BIG Scale 1/5?

Mijn 1/10 E-Revo is nog te koop hoor.......;)

Ik neem beide auto's de 5de mee maar moeten wel op een plek gaan rijden waar ook gras of zand is anders rijdt ik niet met de Baja (liefst gras).

5 september staat in de planning, wel afwachten wat het weer doet!

Je hebt nu dus een E-Revo 1/16 en een Slash 1/16? Wanneer ga eens richting de 1/10 of BIG Scale 1/5?

Mijn 1/10 E-Revo is nog te koop hoor.......;)

Ik neem beide auto's de 5de mee maar moeten wel op een plek gaan rijden waar ook gras of zand is anders rijdt ik niet met de Baja (liefst gras).

ik heb toch ook nog een hpi buggy! die is 1/10 :P

wie weet er nog een plek om te rijden?

Mwah, eerst schoon opkuisen en beetje verfraaien. Dan mogen jullie even kwijlen,,,,,,,,,,,:cool:

:schrik: moet ........ foto ........ZIEN......:rolling:

ik zal morgen eens naar een "denk ik goede locatie om eens te rijden ;)"
horen jullie morgen! :cool: (ook de foto's van mijn mini)

:schrik: moet ........ foto ........ZIEN......:rolling:

ik zal morgen eens naar een "denk ik goede locatie om eens te rijden ;)"
horen jullie morgen! :cool: (ook de foto's van mijn mini)

Nou hier is ie dan....

Alles wat nu rood of wit is word zowiezo ZWART, ik ga voor de zwart/aluminium look.....

dsc8026f.jpg

Laatst bewerkt:
Back