Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Heej niet mijn draadje hyjacken he! Als die Align van jou wieltjes gaat aangroeien mag je pas mee praten;)

Ga maar inverted op 10 cm boven de grond hooveren en ik spring er wel overheen;)

:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

:(

Wij heli vliegers zijn ook altijd de pisang

mijn accutjes zijn al vol hoor ;)

Ik heb van de week na al die modificaties kleine stukkies proef gereden om de LiPo's in te rijden maar was vergeten ze nog even af te toppen, er ligt er nu eentje te laden, straks de andere. Word wat later naar bed vanavond. Maar dat geeft niet want ik heb toch vakantie..........:rolling:

net weer ff buienradar gecheckt en het is misschien wel goed nieuws,
want België en Frankrijk hebben meer lol als ons :D
dus misschien houden we het vandaag nog droog ook!

zo bijna weer vrij na 3 weken werken eindelijk weer naar huis als iemand zin heb om komende 2 weken weer een keertje te rijden hoor ik het wel.

en btw. I would like to inform you that your product(s) have been double checked and are now packed in their box and sent to the dispatch area. Please allow 48hrs for any tracking information to be displayed/updated.

hehe en dat al na 3 maanden wachten ;)

hoop dat het een beetje opschiet want dan kan ik die 3s lipo,s is gaan testen.

groetjes laurens

andere optie is biddinghuizen bij vaargroep flevoland, daar heb je gravel, asfalt en op 400 meter afstand een klein skate park ;) :rolleyes:

Ik volg deze thread al een poosje en ziet er erg gezellig uit, die meetings. Sinds kort met een stampede mijn hobby van 10 jaar geleden weer opgepakt. Woon zelf in Zeewolde, dus Zwolle ligt niet echt om de hoek, maar als jullie in Biddinghuizen gaan rijden, dan wil ik wel een keertje langskomen. Liefst op een zaterdag. Ik hoor het wel of jullie daar voor te porren zijn ;-)

Ik volg deze thread al een poosje en ziet er erg gezellig uit, die meetings. Sinds kort met een stampede mijn hobby van 10 jaar geleden weer opgepakt. Woon zelf in Zeewolde, dus Zwolle ligt niet echt om de hoek, maar als jullie in Biddinghuizen gaan rijden, dan wil ik wel een keertje langskomen. Liefst op een zaterdag. Ik hoor het wel of jullie daar voor te porren zijn ;-)

Welkom tsjaar!

Als we in Biddinghuizen willen rijden moet dit via Rubenbosman aangezien hij toegang kan verlenen tot het terrein, is afgesloten middels slagboom. Maar om eerlijk te zijn is dat niet een geschikte locatie om te rijden, wij zijn er gisteren geweest om even te kijken.

Wellicht is er een andere, meer geschikte, locatie in Biddinghuizen of omstreken. Weet jij een geschikte locatie ergens?

In geval er iemand geinteresserd is, is mijn E-Revo wellicht te koop, ik zet hem alleen nog niet in de Te Koop sectie omdat hij niet meteen weg moet/hoeft, ga op termijn overstappen naar een HPI Baja 5b of ss;)

Maar misschien houd ik de E-Revo er ook wel naast. Mochten jullie iemand weten voor een E-Revo dan hoor ik het wel.

Back