Rijders (offroad) omgeving Zwolle

En rijden zal ie maar de Monstertrucks staan er om bekend geen geweldige wegligging te hebben om diverse redenen, tevens zijn er diverse kunststof delen die snel kapot (kunnen) gaan. Eerst alle upgrades doorvoeren en het nieuwe kunststof er af halen voor ik ga rijden, hierdoor heb ik brandnieuwe kunststof onderdelen op de plank liggen wanneer nodig of voor de verkoop.

Beetje geduld hebben voor die de offroad wereld in kan :banana:

ik ga vandaag of morgenochtend even kijken waar we kunnen rijden. Ik hoop Stadshagen waar ik laatst met Ruben heb gereden. Errug mooi plekkie. Dat is bouwzand en dus weinig last van het water van de afgelopen periode.

Ik laat van me horen!

Vanmorgen moest ik in IJsselmuiden zijn en daar vond ik deze geweldige locatie aan de Spoordwarsstraat tegenover nummer 39 en naast IJsselmotoren. Geen woonhuizen, vlak zand en geen hekken, tevens parkeerplaatsen zat.
pb190001.jpg

In Stadhagen kwam ik deze ook geweldige plek tegen zojuist, kon niet bij de plek komen waar Ruben en ik al enkele keren hebben gereden aangezien er bouwvakkers bezig waren maar volgens mij kunnen we er terecht, deze nieuwe plek zit net aan de andere kant van de sloot, ingang is aan de Nijenhuislaan tegenover huisnummer 57 en 55. Dit is een dwarsstraat van de Havezathenallee. Lijkt jullie dit wat?
pb190002.jpg

Zien er allebei goed uit zal zeker even kijken of ik kom, wacht met smart op de pakking voor me gasket van de nitro bak, misschien met de post van zaterdag :rolleyes:.
Stadshagen is iets dichterbij maar scheelt maar een kwartiertje van elkaar.

Om de knoop door te hakken zeg ik zaterdag om 14:00 in Stadshagen, iedereen heeft vervoer en Ruben zijn vader zou rijden. Ikzelf kom pas om 15:00 ivm Sinterklaasintocht waar ik heen moet met de kids.

Jullie weten allemaal de locatie bij de sportvelden nog?
ga dan bij die rondonde niet richting de sportvelden maar tegenovergesteld richting de woonwijk de Havezatheallee in, sla dan na ongeveer 200 meter linksaf de Nijenhuislaan in, na ongeveer 50 meter is links een ingang (zandweg) tegenover het eerste huis nr. 57. Denk dat je met de auto er wel in kunt rijden.

Na 50 meter lopen iets naar rechts is een mooi groot zandveld met in het midden een begroeid eiland (zo lijkt het), kunnen we mooi omheen rijden.

Okee, duidelijk :D
Heb net voor me huis ff de nitro lopen testen en kan morgen wel dingen ermee doen en ga dus electro en nitro.
Nitro reed aardig maar ga morgen even fine-tunen.
Ik zal er met me kid wezen, en ja manta nu heeft hij wel achterbanden met profiel ;)
Tevens een nieuwe lipo uittesten op uithoudingsvermogen.

Zal rond 14.00 in stadshagen zijn.

Ah mooi ZimoH dat je ook komt, ik heb net de Baja nagelopen en die kan morgen iig rijden, alleen nog benzine der in en gassen maar.

Zoals gezegd ik ben er dus niet om14:00 maar probeer er zo snel mogelijk te zijn.

Word gezellig mannen!

Laatst bewerkt:
nou we hadden toch wel redelijk weer! :banana:

en het was fijn dat mijn pa er bij was want we hebben wat mooi beeldmateriaal! :thumbsup:

allereerst wat foto's:

full

full

full

full

dit is toch wel een heeeeeeeellllleeeee mooie ;)

full

het filmpje is nog aan het uploaden dus die komt zo....

pa bedankt! :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back