Rijders (offroad) omgeving Zwolle

De stopknop wil inderdaad nog wel eens vast gaan zitten als hij wordt ingedrukt.
Ook kan het zijn dat hij niet helemaal terug komt.

De stopknop wil inderdaad nog wel eens vast gaan zitten als hij wordt ingedrukt.
Ook kan het zijn dat hij niet helemaal terug komt.

Dat bleek dus ook het hele euvel te wezen van het PB'tje wat ik had gestuurd. Wel zeer nuttige informatie trouwens! Kan gelijk nieuwe schoentjes bestellen. Het blijkt dat 1 schoen compleet is weg gesleten, terwijl de andere alleen maar een paar krasjes heeft en nauwelijks (althans dat lijkt zo) contact heeft gemaakt met de klok.

zo ben weer terug van werken zondag 10 april gaan jullie rijden lees ik ?
dan komen wij ook wel :)

gisteravond nog wezen rijden in de hessenpoort en 103km op de speedgun komt er een motoragent aan rijden die wilde wel eens weten wat wij aan het doen waren heeft ie ook zijn lasergun erbij gepakt maar het erevotje was te klein om hem goed te kunnen meten hehe :)

Locatie Zuiderzeehaven

Om de locatie te vinden moet je bij afslag Kampen van de N50 af richting Kampen rijden. Dan sla je bij de stoplichten linksaf richting de Mac Donald's (Zambonistraat).
De rondonde neem je driekwart zodat je weer parallel aan de N50 komt te rijden (Van Doorneweg), deze weg maakt een heleboel bochten, gewoon blijven volgen, steek de rontonde over en blijf de weg vervolgen (Constructieweg), deze weg gaat over in de Haatlanhaven. Op een gegeven moment krijg je een t-kruising, sla links af en volg de Genuakade. Aan de linkerkant is het na ongeveer 300 meter of zo.

zo ben weer terug van werken zondag 10 april gaan jullie rijden lees ik ?
dan komen wij ook wel :)

gisteravond nog wezen rijden in de hessenpoort en 103km op de speedgun komt er een motoragent aan rijden die wilde wel eens weten wat wij aan het doen waren heeft ie ook zijn lasergun erbij gepakt maar het erevotje was te klein om hem goed te kunnen meten hehe :)

Nice, doe je dat op die weg achter die caravan bouwer?

Wat voor speed gun heb je? Er zijn geloof ik twee types Bushnell die veel gebruikt worden maar ik moet even uitzoeken welke van de twee 'beter' is.

@ manta

je moet nog wel ff de beginpost editten, jij hebt geen baja of revo meer! :o

nou ik heb wel zin in zondag!
wie neemt er een spring ramp mee?

Ik ga er van uit dat ik er ook bij ben als ik mijn onderdelen optijd binnen heb. Zal voor de duidelijkheid nog even wat foto's plaatsen van die schoenen. Het lijk net als of 1 bout zo vast zat dat zelfs de schoen niet kon uitzetten.

snc02524.jpg

snc02526.jpg

snc02527.jpg

Tuurlijk gaat de skateramp mee!

En de eerste post heb ik allang aangepast Ruben.......18 maart al,,,,,

dachutnie!

"Wie o wie lijkt het eens leuk om in de omgeving Zwolle offroad te rijden?

Ben zelf in het bezit van een Traxxas E-Revo en een HPI Baja 5b2.0 en ben wel eens benieuwd wie er hier in de omgeving ook rijd.

Ik hoor het wel, ET."

Aangepast, in het lijstje met namen stond het goed maar daarboven las ik overheen, bedankt voor de correctie Ruben,,,,,,;)

10april is op een zondag :(, dan mag ik sowieso alniet, of ik moet egt gaan zeuren :p (ja, ik ben een christelijke modelbouwer XD)

ach ja, ik mag van mijzelf wel, maar krijg dan misschien geen (echte) auto mee, hoewel me pa en ik hebben laatst ook op zondag in Havelte gereden. maar heb daarna ook nog toetsweek en misschien zitten we wel op Ameland.
kortom wil wel komen, maar kan niks beloven, er zijn aardig wat variabelen

Back