Rijders (offroad) omgeving Zwolle

@ pinkie:
full
:yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben van team deventer, kan helaas niet maar zal het nog even promoten voor jullie.
Volgende keer hoop ik ook mijn nieuwe hpi savage flux hp te hebben en dan ga ik zeker mee. Had al aangeboden om te rijden richting zwolle dus dan komen er vast meer mee.
Veel plezier daar met zn alle. Maak maar veel fotos en filmpjes daar worden ze vast enthousiast van :-)

Ik heb;

JJ de Bom
Luppy
Scaggy
RuudXD
RCKJ
Douwe 74

een PB gestuurd voor 14 mei.

Van de rest van de personen in post 1 (wonen verder weg) hoop ik dat ze nog eens lezen hier.

Dennis23 weet er ook van maar is die week waarschijnlijk op Texel met zijn lieftallige vriendin,,,,,,

Douwe74 zal er ook bij zijn met zijn Slash 4x4:yes:

Ik ben van team deventer, kan helaas niet maar zal het nog even promoten voor jullie.
Volgende keer hoop ik ook mijn nieuwe hpi savage flux hp te hebben en dan ga ik zeker mee. Had al aangeboden om te rijden richting zwolle dus dan komen er vast meer mee.
Veel plezier daar met zn alle. Maak maar veel fotos en filmpjes daar worden ze vast enthousiast van :-)

Heej Behave, jammer maar helaas voor deze keer dan. Het gaat ons zeker bevallen daar, en met name de 1:8, 1:10 en 1:16 gaan daar fun hebben. Hopen dat de organisatie van de track het ook bevalt zodat we daar nog een keer mogen rijden en misschien op een wat vastere regelmaat.

En iedereen is dan natuurlijk welkom:!:

Op dit moment staan we op 4 personen, er kunnen er dus nog 6 bij. Het is nog vroeg dag dus als er nog rijders zijn,,,,,,:yes:

Het zou wel cool zijn om een cameraatje op iemand zijn wagen te montern om wat onboard beelden te krijgen, heeft iemand een dergelijke kleine camera, zo'n keychain cameraatje bv:)

We zouden het weekend even overleggen over hoe of wat. Weet zelf ook niet precies wat de bedoeling is. Vind het trouwens wel een goed initiatief dat je alleen met het "eerste" clubje daar wil afspreken. We weten in ieder geval dat het een gezellig leuk clubje is. Kim gaat dan denk ik wel mee, maar arnold weet ik niet. Die zit met de voetbal met fluiten en scheidsen. Denk dat daar bij die BMX baan aardig wat bekijks bij komt als daar een paar monsters over de baan scheuren;)

Das mooi Dennis, maar houd rekening met de 10 personen max. Zou wel prettig zijn om een toezegging te hebben dat je komt zeg maar. Zou lullig zijn als de komende dagen er aanmeldingen komen waardoor de 10 gehaald word. Of ik moet je gewoon op de liojst zetten dan is je plekje gereserveerd, mochten er dan toch meer dan 10 aanmeldingen komen kijken we wel even verder.

Ik hoor het wel:p

Troubleshooting...heb net de nieuwe koppeling binnen gekregen en hier zit een tuning veer op. Blijk dat de veer net tegen de meenemer aan komt.

edit; Zijn er nog meer mensen die zaterdag nog fftjes naar het havelterbos gaan? Anders ga ik wel in me uppie:p

Laatst bewerkt:
en waarom sta ik er nog niet tussen?
ben ik wel welkom?
grapje tog,
moet ff kijken of mijn pa ook mee wil, zo ja dan moet ik ff wat lipo's erbij kopen anders red ik de 2 uur niet :p

@Rolf, jij reageerd regelmatig hier, de rest wat minder frequent en die heb ik dan ook een PB gestuurd;)

Maar ik kan jou er dus gewoon bij zetten?

Het lijkt me geweldig om die middag mee te doen maar heel erg helaas ben ik verhinderd 14 mei.
Ik hoop dat het bevalt en jullie het binnenkort nog een keer organiseren dan zal ik zeker zorgen dat ik van de partij kan zijn.

Back