@ pinkie:

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb;
JJ de Bom
Luppy
Scaggy
RuudXD
RCKJ
Douwe 74
een PB gestuurd voor 14 mei.
Van de rest van de personen in post 1 (wonen verder weg) hoop ik dat ze nog eens lezen hier.
Dennis23 weet er ook van maar is die week waarschijnlijk op Texel met zijn lieftallige vriendin,,,,,,
Ik ben van team deventer, kan helaas niet maar zal het nog even promoten voor jullie.
Volgende keer hoop ik ook mijn nieuwe hpi savage flux hp te hebben en dan ga ik zeker mee. Had al aangeboden om te rijden richting zwolle dus dan komen er vast meer mee.
Veel plezier daar met zn alle. Maak maar veel fotos en filmpjes daar worden ze vast enthousiast van![]()
We zouden het weekend even overleggen over hoe of wat. Weet zelf ook niet precies wat de bedoeling is. Vind het trouwens wel een goed initiatief dat je alleen met het "eerste" clubje daar wil afspreken. We weten in ieder geval dat het een gezellig leuk clubje is. Kim gaat dan denk ik wel mee, maar arnold weet ik niet. Die zit met de voetbal met fluiten en scheidsen. Denk dat daar bij die BMX baan aardig wat bekijks bij komt als daar een paar monsters over de baan scheuren![]()
Het zou wel cool zijn om een cameraatje op iemand zijn wagen te montern om wat onboard beelden te krijgen, heeft iemand een dergelijke kleine camera, zo'n keychain cameraatje bv![]()
Het zou wel cool zijn om een cameraatje op iemand zijn wagen te montern om wat onboard beelden te krijgen, heeft iemand een dergelijke kleine camera, zo'n keychain cameraatje bv![]()
Weet ik wel Ruben,,,,,,
Maar heb zaterdag twee verjaardagen,,,,![]()
Maakt niet uit hoor, Pinkie kan zaterdag niet en ik dus ook niet![]()
Heb zaterdag twee verjaardagen, dus helaas.
Had ik al gelezen![]()
Yes!@Rolf, jij reageerd regelmatig hier, de rest wat minder frequent en die heb ik dan ook een PB gestuurd
Maar ik kan jou er dus gewoon bij zetten?