Rijders (offroad) omgeving Zwolle

We zijn al op de helft. nog 5 personen er bij zou mooi en nog gezelliger zijn.

vandaag komt mijn brushless set binnen als het goed is,ff meteen de bedrading solderen en dan de esc programmeren.

kan een 3s lipo 5000 mAh 25c wel,of wordt hij dan te warm???

tis namelijk de enige lipo,en anders moet ik ff een maandje uit zingen op nimh accu's.

kan een 3s lipo 5000 mAh 25c wel,of wordt hij dan te warm???

tis namelijk de enige lipo,en anders moet ik ff een maandje uit zingen op nimh accu's.

op een e-revo moet je toch 2 accu's rijden?
ik zou eerder denken aan minimaal 30c

Hmm de E-Revo rijdt het best met twee LiPo's idd, je bent snel klaar met maar 1 exemplaar, tevens is 25C aan de lage kant, ikzelf reed met 45C. 3s is daarentegen wel beter.

Kijk even naar punt 3. wat-een-lipo-en-hoe-gebruik-je-die

Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx voor de PB eric...heb heerlijk gestemd daar;). Het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat ze er een stembus voor hebben gemaakt? Zou mij ook niks verbazen dat dit is voort gekomen uit al die "geweldige" reacties van ""fast wil""

Thnx voor de PB eric...heb heerlijk gestemd daar;). Het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat ze er een stembus voor hebben gemaakt? Zou mij ook niks verbazen dat dit is voort gekomen uit al die "geweldige" reacties van ""fast wil""

Hahaha die poll was mijn voorstel hoor,,,;):yes:

Dan heb ik niks gezegt:p hahahaha. Zit me trouwens is af te vragen of het nog wel zinvol is om het buitenste filter lichterlijk in de olie te zetten i.c.m. de hoes. Dit heb ik altijd al wel gedaan, maar ik verbaas me zelf iedere keer weer als ik de hoes er af haal om hem schoon te maken, dat er gewoon letterlijk klonten zand voor in zitten. Met andere woorden; in plaatst van dat de hoes het meeste tegen houd, trekt ie juist het meeste aan volgens mij. Maja, heb 'm nu weer schoon, morgen in de olie zetten en dan weer is rijden.

Laatst bewerkt:
Pinkie, kun jij mij ook vertellen wat voor soort ondergrond die bmx baan heeft? Zanderig duh:p, dat weet ik hahaha, maar is het echt mul zand of redelijk verhard? Mocht ik wel kunnen en het is verhard, moet ik nog een setje velgen bestellen. Anders wiebelt me baja uit elkaar door de paddle's;)

Dan heb ik niks gezegt:p hahahaha. Zit me trouwens is af te vragen of het nog wel zinvol is om het buitenste filter lichterlijk in de olie te zetten i.c.m. de hoes. Dit heb ik altijd al wel gedaan, maar ik verbaas me zelf iedere keer weer als ik de hoes er af haal om hem schoon te maken, dat er gewoon letterlijk klonten zand voor in zitten. Met andere woorden; in plaatst van dat de hoes het meeste tegen houd, trekt ie juist het meeste aan volgens mij. Maja, heb 'm nu weer schoon, morgen in de olie zetten en dan weer is rijden.

het buitenste filter moet je nooit in de olie zetten,
want dan kan je outwears ook olie opnemen en dan is de hele bedoeling van zo'n outwears weg, want dan laat die ook geen lucht meer door.

Oke, en hoe krijg ik die hoes weer onvet zeg maar?

edit; Heb zo straks alles met een sopje schoongemaakt en de hoes schoon geschrobt met een oude tandenborstel.

Laatst bewerkt:
Pinkie, kun jij mij ook vertellen wat voor soort ondergrond die bmx baan heeft? Zanderig duh:p, dat weet ik hahaha, maar is het echt mul zand of redelijk verhard? Mocht ik wel kunnen en het is verhard, moet ik nog een setje velgen bestellen. Anders wiebelt me baja uit elkaar door de paddle's;)

Harde ondergrond, er word met fietsen op gecrossed. Je paddles gaan op deze ondergrond naar de filistijnen :eek:

Locatie; Zwolle
Adres; Bocht Trierstraat en Rijnlandstraat
Ondergrond; Zand
Structuur ondergrond; los zand
Geschikt voor Bigscale; Ja
Bijzonderheden; Dit terrein ligt al zeer lang braak en word gebruikt als crossbaan voor motoren, deze locatie is zeer populair bij de crossers maar zeer zeker groot genoeg om de ruimte te delen.

Link GoogleMaps
zwolle - Google Maps

Foto's van 5 mei 2011, er is nu een crossparcours gemaakt.
dsc1349m.jpg

dsc1348.jpg

dsc1347r.jpg

he is dat niet bij de rova in de buurt?

de ondergrond is volgens mij gravel,maar in ieder geval niet geschikt voor paddels.

mijn brushless motor is binnen maar niet bij mij,bij mijn buurvrouw,die er niet is en die regelmatig wordt opgenomen in een kliniek en ik nu niet weet of dat weer het geval is.

balen dat mijn lipo te licht is,hij heeft er 25c op staan en 50c.
maar dan moet ik het deze maand maar doen met de nimh packs,maar die zullen ook zo leeg zijn denk ik,maar dan neem ik 14 mei tijdens het rijden gewoon een paar keer pauze.

volgende maand wordt dan een dure maand,nieuwe banden,voor zowel de revo als de slash,een nieuwe body voor de revo,verf voor de body,en dan nog 2 keer 2s lipo's.

waar blijft toch die sinterklaas???????

Zoals je kunt zien op de foto's is de ondergrond zeer mul zand en zeker geen gravel en op dit moment geschikt voor paddles maar wanneer de grond vochtig is geweest zal die wat vaster worden en dan heb je niets aan paddles.

En ja dit is idd naast de Rova.

die 25c is continue ontlading en de 50C de burrst, oftewel een korte tijd een hoge C-waarde.

Edit; ik zou overigens voor Turnigy hardcase LiPo's gaan, iets van 5200 mAh, 2S of 3S (mits passend in pocket in de Revo) met een 45C, deze had ik ook en bevielen zeer goed. Turnigy is niet duur maar wel goed.

Laatst bewerkt:
Mannen, de eerste post is ge-update met een aantal rijlocaties. Als je goede foto's hebt van de locaties (liefst recent en lente/zomer) mail ze even aan mij dan kan ik ze toevoegen.

Heb je een nieuwe locatie laat het dan ook even weten, graag wel locaties waarvan met enige zekerheid te zeggen is dat ze blijven, tijdelijke bouwlocaties is niet handig, die zijn zo weer weg.

Oke, en hoe krijg ik die hoes weer onvet zeg maar?

edit; Heb zo straks alles met een sopje schoongemaakt en de hoes schoon geschrobt met een oude tandenborstel.

gewoon met een beetje dreft en lauw,Warm water doorspoelen
of in de vaatwasser doen (zal het vrouwtje niet zo leuk vinden).

en anders met biotex

Back