Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als het de BMX-baan eigenaren bevalt zal het zeker vaker gebeuren
Jammer man maar er komt vast een vervolg![]()
kan een 3s lipo 5000 mAh 25c wel,of wordt hij dan te warm???
tis namelijk de enige lipo,en anders moet ik ff een maandje uit zingen op nimh accu's.
op een e-revo moet je toch 2 accu's rijden?
ik zou eerder denken aan minimaal 30c
Thnx voor de PB eric...heb heerlijk gestemd daar. Het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat ze er een stembus voor hebben gemaakt? Zou mij ook niks verbazen dat dit is voort gekomen uit al die "geweldige" reacties van ""fast wil""
Dan heb ik niks gezegthahahaha. Zit me trouwens is af te vragen of het nog wel zinvol is om het buitenste filter lichterlijk in de olie te zetten i.c.m. de hoes. Dit heb ik altijd al wel gedaan, maar ik verbaas me zelf iedere keer weer als ik de hoes er af haal om hem schoon te maken, dat er gewoon letterlijk klonten zand voor in zitten. Met andere woorden; in plaatst van dat de hoes het meeste tegen houd, trekt ie juist het meeste aan volgens mij. Maja, heb 'm nu weer schoon, morgen in de olie zetten en dan weer is rijden.
Pinkie, kun jij mij ook vertellen wat voor soort ondergrond die bmx baan heeft? Zanderig duh, dat weet ik hahaha, maar is het echt mul zand of redelijk verhard? Mocht ik wel kunnen en het is verhard, moet ik nog een setje velgen bestellen. Anders wiebelt me baja uit elkaar door de paddle's
![]()
Oke, en hoe krijg ik die hoes weer onvet zeg maar?
edit; Heb zo straks alles met een sopje schoongemaakt en de hoes schoon geschrobt met een oude tandenborstel.