Rijders (offroad) omgeving Zwolle

@manta

Waarom nu opeens die FG?

Tja, niets is zo veranderlijk als het weer he. Ik zou graag beiden willen houden eigenlijk als het kon. De Baja is errug gaaf en snel maar ik vind de FG Beetle stoerder en heeft een hoger fun gehalte, lekkere lompe banden eronder en toch niets hoeven in te boeten qua snelheid aangezien ook hier een 26 cc blokje in ligt.

Ik heb net de Baja een beetje af en kreeg afgelopen weekend het FG virus bij een meeting in Heino, daar reden dan wel geen Monsterbeetles maar wel FG's. Een kennis van de club uit Ommen rijd wel met een Beetle (xl) en deze vond ik vd zomer al erg indrukwekkend.

Dit is de Monsterbeetle van Ron uit Ommen.
monsterbeetleproron.jpg

Het doet me wel een beetje pijn in het hart, heb de Baja met veel liefde en tederheid behandeld.......:-(

Is het niets voor jullie twee om mee te gaan rijden? Past wel bij jullie rijstijl dacht ik;)

Laatst bewerkt:
Ja die beetle kwam me al bekend voor man, funny om te lezen dat je die gaat halen hehe;) ( of iets soortgelijks dan).

Misschien kan ik ook dat weekend wel, ff kijken of de nitro nog wil lopen en anders maar even met de scrt-10 komen en wat lipo-tjes leegzuigen.

Zou leuk zijn als je ook komt. Eindelijk weer eens een meet met meer dan alleen Ruben en ik. Zoals het er nu voorstaat komen nu 5.

Ik zal zien wat ik allemaal menem aan auto's...;)

Haha lol!
Ik heb alleen beide auto's nog niet RTR.
En ik ben opzoek naar een andere zenden (DX2 of 3S/R)
Dus als iemand interesse heeft:)

Groetjes,

Ruud

De Monster Beetle (MB) word als het goed is volgende week woensdag geleverd

:cool::D:music::alien::zon::xmas::banana::bday::turn-l::pim::mrgreen::worship::thumbsup::celebrate::bye::twisted::yes:

:proost::proost::proost::proost::proost::proost::proost::proost:

wel foto,s posten he van je nieuwe aanwinst dan manta. vanaf 14 november
zijn wij weer thuis dus dan kunnen we weer rijden we hebben gister trouwens op het strand van rockanje lopen scheuren we lagen met ons schip op de maasvlakte en hadden middagje vrij dus de erbe even meegenomen naar het strand met windkracht 7 haha :)

nee geen niks opgenomen wel jammer hadden we wel kunnen doen maar was wel gaaf alleen onzettend veel wind accus waren toch stukken sneller leeg .

Back