Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Haha, Pinkie heb ik idd op het forum voorbij zien komen. Jammer van die baksteen Ruben.

Ik hoop binnenkort ook weer te gaan rijden, de MonsterBeetle is bijna klaar, afgelopen weekend is de motor getuned en weer in elkaar gebouwd. Motor heeft zelfs voor het eerst gedraaid.

NICE

er is een hele mooie locatie in kampen een bouwterrein, waar nog lang niet gebouwd gaat worden

als we eerst de bakstenen bij elkaar leggen (en er dan niet nog steeds tegen op knallen...) kunnen we daar wel rijden?

Adres?

Heb je al eens gekeken bij die locatie in IJsselmuiden waar ik de foto's van gepots heb? Staat nog steeds braak dat terrein namelijk.

ik ga geen hpi meer kopen maar een traxxas slash vxl, want pinkie heeft er ook zo een en ik ben zaterdag daar verliefd op geworden! :eek:

Maar je hebt toch al een Slash VXL? Of bedoel je een 1:10 schaal?

Dat zou cool zijn, die is qua grote bijna 1:8, heeft de E-Revo van Scaggy een maatje om meet te rijden en wellicht mijn Baja en Monsterbeetle ook;)

Maar je hebt toch al een Slash VXL? Of bedoel je een 1:10 schaal?

Dat zou cool zijn, die is qua grote bijna 1:8, heeft de E-Revo van Scaggy een maatje om meet te rijden en wellicht mijn Baja en Monsterbeetle ook;)

ik heb nu de 1/16 slash vxl

ik heb het inderdaad over de 1/10 slash vxl 2wd.

Als de FG echt rijklaar is en ingereden en als het seizoen weer een beetje begonnen is, de Revo duurde een euwigheid om te verkopen in afgelopen winter. Hoop de Baja sneller te verkopen, en nu kan ik eventueel nog rijden als ik wil.

Goeiemorgen mensen,
Ik ben Arnold van den Berg alias Pinkie.
Ik ben 28 jaar,woon nu 6 jaar in Kampen( ik ben dus import) en ben 3,5 jaar gelukkig getrouwd.

Ik rij met de voolgende auto's:

Tamiya rising storm 1:10
Traxxas slash 2wd met velineon brushless 1:10
Carson Gas Blaster 1:5.

En deze week komt er nog een e-revo 1:16 bij in het lijstje.

Waarom ik pinkie heet? laat ik nog wel zien.

Als er vragen zijn,stel ze gerust.

Groeten Arnold

Heej Arnold, welkom in ons midden. Toch niet Pinkie omdat je een pink mist he ;).

Ik zal de eerste post even updaten met je gegevens, met welke frequentie en zender rij je trouwens?

Hoop je snel eens te ontmoeten tijdens een Meet, Ruben ken je dus al inmiddels heb ik begrepen.

Edit; zie net dat de Carson een benzine auto is :D, das mooi want dan heeft mijn Baja en de MonsterBeetle een maatje om mee te rijden!

Laatst bewerkt:
Ik mis geen pink,ik heb hem alleen krom omdat ik hem 1,5 jaar geleden op het werk hem in het complete verlengde heb opengehaald en daar door pezen kapot heb,zodoende kreeg ik de bij naam Pinkie.

Ik rijd hoofdzakelijk met 2,4 Ghz. een Futabu 3pm,en een traxxas 2,4 Ghz zender.

Die Carson wagen krijgt een metamorfose,hij ziet er nu niet uit,dus wordt hij blauw wit, blauw witte senna beetle kap is onderweg,zal morgen er wel zijn,blauwe shock socks zal ik morgen ook wel binnen krijgen,ik heb al witte velgen en de spoiler ga ik wit spuiten.

maar pics zal ik zeker plaatsen.

Een kromme pink is beter dan geen pink he ;)

Toevallig dat je een Senna kap gaat krijgen deze week, hij gaat vandaag die van mij maken en heb hem voor het weekend binnen. Ook een Beetle overigens :D.

En idd foto's plaatsen he, zijn we helemaal zot op hier!

Senna heeft mijn kap al opgestuurd,maar de post werkt niet zo snel.
Ik zit nu wel ziek thuis maar ik heb de hoop om morgen weer te gaan werken,en dan zal je zien dat hij dan binnenkomt.

maar ik heb ook nog lieve buren die pakketjes aannemen

morgen krijg ik dus waarschijnlijk:

Senna Beetle kap
Traxxas E-revo 1:16 vxl
blauwe shock sokken.

morgen is het misschien wel pakjes dag voor mij.

Lekker gevoel he als er pakketjes aan zitten te komen, voelt je meteen weer een klein kind wat op Sinterklaas zit te wachten. Ik ken dat gevoel maar al te goed de afgelopen drie maanden dat de FG MonsterBeetle opgebouwd werd, kreeg elke week wel een pakketje, ken de TNT man al bij voornaam :D

Back