Rijders (offroad) omgeving Zwolle

SH*T Das waar, jij hebt eem monster truck dan heb je een hele ander bodemplaat als een Marder.

Ik ga ff betere foto's maken.

He manta,misschien dat jij dit weet.

Als ik een 2,4 Ghz ontvanger van traxxas heb, kan ik die met elke traxxas zender 2,4 Ghz koppelen???

Ja dat zou moeten werken. Echter is het wel zo dat de gewone 2.4 gHz zenders maar met 1 ontvanger gekoppeld kan worde, neem je de Link zender dan kan je meerdere ontvangers koppelen dus meerdere auto's besturen met 1 zender.

Als je dus in alle auto's een ontvanger hebt en een "gewone" 2.4 gHz zender dan moet je meerdere zenders kopen!

Neem dus een zender waar je meerdere ontvangers op kan koppelen, die zijn er zat de Link is wat ik begrepen heb een zeer fijne zender, ikzelf heb de Spektrum DX3R en die is GEWELDIG! Kost ook wat meer dan he;)

dus...

wie wil er rijden a.s. zaterdag? :eek:
kunnen we wel in kampen!?!

Ik moet alleen nog een getunede uitlaat aanschaffen voor de FG aangezien de motor nu getuned is kan ik niet met het standaard "pijpje" gaan rijden.

Ik wil ook nog niet met de Baja gaan rijden voorlasnog, moet ik nog wat dingetjes aan nalopen etc.

Maar zodra de uitlaat er is ga ik hem inrijden, ik laat wel weten wanneer dan spreken we weer eens af.

bij deze nog een paar betere pics met de spiegel genomen

P1276562.jpg

P1276567.jpg

Ik moet mijn uitlaat op een of andere manier verleggen zodat hij naar achteren uitstoot en niet op zij want dan heb ik mijn hele kap smerig.

en die zij kappen beschermen niks tegen vuil want bij de wielen kan het gewoon naar binnen.

Manta vandaag zijn Senna kap
Ruben vandaag zijn Slash
en ik morgen mijn 2,4 Ghz ontvanger,alleen kijken of het werkt.

Laatst bewerkt:
en die zij kappen beschermen niks tegen vuil want bij de wielen kan het gewoon naar binnen.

Duidelijk, heb ze dus niet nodig, al zou het wel twee bodyposts schelen welke bij mij aan de zijplaten bevestigd zitten, zal straks een passen als de kap binnen is gekomen.

die slash komt vandaag wel binnen denk ik

@ Manta, Als je de Senna kap hebt,wel meteen pics maken he,ik ben heel benieuwd hoe die van jou er uit ziet.

Back