Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Ik ga zaterdag sleutelen aan mijn Bigscale ik moet hem wel op en top hebben voor 12 maart.
De Slash krijgt van de week ook zijn onderhouds beurtje,ff alles olien en zo nodig vervangen want die moet ook voor 12 maart goed zijn

en wanneer ga je de mt afmaken?
baja nu al verkocht :o had ik maar zoveel geluk met mijn merv.... :(

Is verkocht en opgehaald vanmiddeg. Zojuist meteen de Xl bodemplaat besteld, waardoor mijn MT zometeen 6 cm langer word. Vanavond een Samba uitlaat bestellen. En dan is ie klaar en ga ik rijden.

ja ik vind het prima kampen is om de hoek :)

Heej Scaggy, ze gaan ook weer rijden in Beerze, niets voor jullie?

Ik hoop voor het weekend de TPS filter, de Killerbee jillswitch en de Samba uitlaat te ontvangen.

Als het weer meezit en ik heb alles draaien dan ga ik in Beerze rijden denk ik.

Heb de TPS filter binnen en gemonteerd. De Killerbee is ook binnen en geplaatst maar heb een y-kabeltje nodig, moet dus morgen even naar Quartel in Zwolle, kan nu niet weg, heb de kids thuis en geen vervoer.....

Uitlaat is er nog niet, hoop morgen of zaterdagmorgen, kan ik misschien rijden zaterdag middag.

ik krijg met een beetje geluk mijn uitlaat zaterdag.
Het wordt geen dominator,maar een jet pro.
Is wel wat duurder maar geeft meer vermogen en is ook een beetje stiller.

Ik ben aan het duimen

Ik denk niet dat hij al zaterdag zal klinken,aangezien ik een adapter voor dat luchtfilter moet hebben en ik die waarschijnlijk pas volgende week zaterdag uiterlijk kan bestellen.

of zou hij ook draaien met een gewoon luchtfilter?

in ieder geval ben ik dan van die smeer zooi af van het standaard potje want die is volgens mij zo lek als een vergiet.

Heb de TPS filter binnen en gemonteerd. De Killerbee is ook binnen en geplaatst maar heb een y-kabeltje nodig, moet dus morgen even naar Quartel in Zwolle, kan nu niet weg, heb de kids thuis en geen vervoer.....

Uitlaat is er nog niet, hoop morgen of zaterdagmorgen, kan ik misschien rijden zaterdag middag.

Vandaag geen uitlaat geleverd, tevens ligt de hele wagen uit elkaar, word denk ik niks morgen met rijden :(

Back