Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Ja dat klopt idd. Het mag dan wel een Rovan zijn geworden, maar absoluut geen spijt van deze koop. Heb hem net vorige week vrijdag binnen de deur gekregen. Ik zit alleen nog even te wachten op mooi weer zodat ik hem in kan rijden. Er zit hier wel een mooie bouwput die er toch wel erg aantrekkelijk uitziet om is een keer te rijden. En anders de bekende zandpaden in het Staphorsterveld:D. Ik zal ff proberen foto's te plaatsen straks.

snc02431.jpg

snc02432.jpg

snc02433.jpg

snc02434.jpg

snc02437.jpg

Laatst bewerkt:
Naja, toen ik nog met me eerste nitro reed was ik daar regelmatig te vinden. Als je nou vanaf Intratuin zeg maar naar Staphorst rijd ga je rechts af de Klaas Kloosterweg op. Dan pak je de tweede afslag link. Als ik het goed heb is dat het Geerlingsland, die weg een stuk inrijden en dan heb je als ik het goed heb na 2-300m aan de linker kant "de Olde Dijk". Ben daar al heel lang niet meer geweest. Anders heb je het Kerkbosje nog wel. Daar waren we eerder ook met crossmotors bezig. Dan pak je gelijk na de KKweg te zijn op gereden de eerste rechts en dan zie je het "bosje" vanzelf aan de rechter kant.

Hoi,
Heb zelf de Losi Ten-T truggy.
Ben woonachtig in Amsterdam, helaas hebben wij hier niet zoveel hobbyrijders (vermoed ik).
Ik ben helaas op mezelf aangewezen...
Lijkt me wel lijkt leuk een keer in gezelschap te rijden...

Veel rijplezier!!!

Je kunt ook een kijkje nemen achter bij DPD. Ik werk daar en heb daar wel is mensen zien rijden. Wat voor auto heb je dan....

Waar mag DPD zijn dan? mijn auto is een slash 2wd, kun je als het goed is lezen in mijn handtekening

edit: net ff op google maps en streetview gekeken, maar wat is dat voor baan, of lap asfalt, tegenover DPD?

edit 2: is het NIV. misschien dat we daar een keer een slipcursus mogen doen met onze RC's

Laatst bewerkt:
@Dennis23 en Rolf92, zouden jullie even willen posten welke auto's, en frequentie jullie hebben?

Dan kan ik die gegevens in de eerste post even verwerken.

mooie wagen dennis.

ik heb gehoord dat de kwaliteit van rovan,niks minder is dan die van hpi,maar wel voor een lager bedrag.

dus je hebt een goede keus gemaakt.

ik zou mijn pinkie niet meer kwijt willen,wat andere daar ook van zeggen.

Bigscale is a way of life!

Back