Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Iets te vroeg gejuigd, zie nou net weer een plasje liggen. Het loop dus via de stang naar buiten. Enig idee of er een simpele manier is om dit op te lossen? Het zuigertje zelf ziet er namelijk nog goed uit.

dan zullen het de o-ringen zijn waar de shaft doorheen gaat, ik heb er nog wel een paar liggen en ik heb ook nog wel 5wt olie liggen. die zou ik wel mee kunnen nemen als ik zondag misschien kom rijden.

Mocht je er dan zijn zou dat geweldig wezen. Had vanmiddag nog even willen rijden maar dat lijkt me totaal onverstandig nu. Zal zo kijken of ik er uberhaupt iets aan kan doen.

mijn achter schock brekers zijn trouwens ook zo lek als een mantje hoor.
ik rij er eigenlijk gewoon mee totdat ik dat gestuiter aan de achterkant irritant begin te vinden en dan vul ik ze gewoon weer een beetje bij.

ik ga eigenlijk ook zo snel mogelijk de innovative RC big bore schocks voor de achterkant uit engeland halen.

als je gaat rijden als ze helemaal leeg zijn kan er eigenlijk weinig gebeuren(behalve dat die heel erg gaat stuiteren:yes:).
pas als de schock van binnen gort droog is kan er eigenlijk pas schade ontstaan, dan worden de plastic onderdelen in de schock broos en dan kan er speling ontstaan.

Naja, als het geen kwaad kan rij ik er gewoon mee door. Heb de ringetjes er even uit gehad en omgewisseld. Kijken wat er nu gaat gebeuren.

ik heb met mijn slash ook net een week met 3 lege en 1 volle schokbrekers gereden, oke ik geeft toe dat een slash wel iets lichter is

ik heb vanmiddag mijn slash helemaal uit elkaar gehad om schoon te maken....
hij is dan misschien 2wd maar dat zijn een hoop onderdelen! :eek:

dat zijn zeker veel onderdelen voor zo'n 2wd.

die van mij gaat binnenkort ook helemaal uit elkaar, ik ga namelijk een alu bodemplaat maken op mijn werk.

ik wil namelijk de slash echt een monster gaan maken,alu bodemplaat,proline banden,de rest aan kunstof rpm,motor wordt een mamba,zwaardere servo.

maar daar neem ik beetje bij beetje de tijd voor.

dat zijn zeker veel onderdelen voor zo'n 2wd.

die van mij gaat binnenkort ook helemaal uit elkaar, ik ga namelijk een alu bodemplaat maken op mijn werk.

ik wil namelijk de slash echt een monster gaan maken,alu bodemplaat,proline banden,de rest aan kunstof rpm,motor wordt een mamba,zwaardere servo.

maar daar neem ik beetje bij beetje de tijd voor.

ga jij de slash ook LCG maken?
het wordt morgen egt mooi weer! Ik heb mijn slash net helemaal in elkaar dus misschien moet ik ook maar komen

@rolf; ga jij toevallig nog naar havelterbos vanmiddag?

@iedereen:p; iemand nog een setje oude velgen liggen die ik tegen betaling over kan nemen? Kwam er gister achter dat de velg ter opzichte van de meenemer iets verdraai was, waardoor de wielen er moeizaam van af kwamen

zo,net ff lekker wezen jumpen met de slash in het skate park,alleen bij de halfpipe kwam hij nog wel een paar keer op zijn dakkie terecht,
zo ff met pinkie bij de c1000 rijden om hem ff fijn af te stellen,zal mij benieuwen hoelang het duurt voordat oom agent komt kijken.

nog ff een foto van mijn favoriete jump in het skatepark (helaas geen actie foto).

Foto0216.jpg

Ik ben er morgen gelukkig wel bij. Heb alleen een ashoes kapot. Deze is precies bij het lager afgescheurd. Nou dacht ik zelf de hoes weer strak op z'n plek te drukken en vast zetten met een trekbandje. Of is dit niet de juiste oplssing. Scheeld dat we morgen mooi weer hebben:)

Ik ben er morgen gelukkig wel bij. Heb alleen een ashoes kapot. Deze is precies bij het lager afgescheurd. Nou dacht ik zelf de hoes weer strak op z'n plek te drukken en vast zetten met een trekbandje. Of is dit niet de juiste oplssing. Scheeld dat we morgen mooi weer hebben:)

een as hoes voor de Baja??
zo ja. als ik kom dan neem ik er wel eentje voor je mee. ik heb er nog wel een paar over.:D

@rolf; ga jij toevallig nog naar havelterbos vanmiddag?

nee, niet geweest. we moesten thuis een hekje bouwen en de camper inrichten
edit: ik hoorde mijn moeder zeggen dat ze met de camper naar lauwersoog wil, volgens mij kan ik dan wel een van de resterende auto's mee krijgen, zie wel of ik kom, en als ze niet met de camper weg gaan sleep ik misschien mijn vader ook nog wel mee :p

Laatst bewerkt:
Back