is een bigscale zo'n lullig klein dingetje?Quads kun je niet vergelijken met een bigscale rolf.

maar tis nooit mijn bedoeling om iedereen met een kapotte auto naar huis te laten gaan hoor

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is een bigscale zo'n lullig klein dingetje?Quads kun je niet vergelijken met een bigscale rolf.
Heej Douwe, heb jouw gegevens ook even in de beginpost gezet, wil je die even controleren op juistheid?
Merk, type, aandrijving (elektro, nitrro of brandstof), frequentie en schaal.
The Pitstop Racing Shop.... Your Number 1
Artikelnummer 001175, achter meenemers extra breed voor de Baja
Besteld! Ik vond het trouwens zelf niet grappig dat me wiel er iedere keer af vloog ericghehehe
ach ik nam een sprong op de schans met mijn slash, hij lande en een achterwiel rolde door..... zo'n 10 meter verder.
die was er dus ook af...
gelukkig hebben niet veel mensen naast pinkie dat gezien![]()
Die XL5 mag er wel uit, die gaat door naar m'n zoontje (van 1.5).
Ik had nog nooit van die bigscales in het echt gezien, erg impressive hoor!
De volgende keer hoop ik wat langer er bij te kunnen zijn...
@ Manta De rustler is er alleen maar in 1:10
@ Ruben congrats met de bijna verkoop van de cyber 10 B!
dat is waar eric,als ik met mijn bigscale in de straat ga rijden,dan heb ik in no time een heleboel mensen sacharijnig,maar electro kijken ze niet van op.
maar toch is bigscale hartstikke leuk alleen je zit met vervoer.
achterop de fiets gaat wel,maar hou je geen lange rit vol,en mijn fiets kar is nog niet af,dus ben je op zich afhankelijk van een auto.
mijn slash stop ik in een grote tas van ah en die weegt haast niks dus kun je makkelijker overal heen,en die mag je ook mee nemen in de trein,dat mag met de bigscale niet.
@ Ruben congrats met de bijna verkoop van de cyber 10 B!
ben je die cyber liever kwijt dan rijk ofzo?Mag ik hem stiekum al uit de beginpost weghalen dan Rubenim: