Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Je snapt mijn principe wel toch:p? Deze jonge gaat nog even Guitar Hero spelen, dan slapen en morgen de Baja uit elkaar halen voor een wasbeurt.

ik vond het echt gezellig gister middag,moeten we vaker zo doen.

van de week ff een paar koppeling schoentjes bestellen,tot die tijd bashen met de slash.

hmmm hier op school kan ik de filmpjes wel zien... :confused:

zien er goed uit!

ik vond het een leuke middag, en heb er een mooi rooie verbrande nek aan over gehouden.... :rolleyes:

Haha. ja die zon brande lekker :D

Misschien thuis even de cache, cookies etc. verwijderen en de PC opnieuw opstarten. Ik kan ze zien op mijn PC's thuis, op de mobiel en op mijn werk ;)

Heej Douwe, heb jouw gegevens ook even in de beginpost gezet, wil je die even controleren op juistheid?

Merk, type, aandrijving (elektro, nitrro of brandstof), frequentie en schaal.

Die XL5 mag er wel uit, die gaat door naar m'n zoontje (van 1.5 :cool:).

Ik had nog nooit van die bigscales in het echt gezien, erg impressive hoor!

De volgende keer hoop ik wat langer er bij te kunnen zijn...

The Pitstop Racing Shop.... Your Number 1

Artikelnummer 001175, achter meenemers extra breed voor de Baja

Besteld! Ik vond het trouwens zelf niet grappig dat me wiel er iedere keer af vloog eric:p ghehehe

edit; het probleem van het los lopende wiel heb ik gevonden. Lijkt me sterk dat het een fabrieks foutje is, maar het blijkt dat de wielmeenemer op alle 6 de hoeken gewoon voor 90% "gestript is. Lijkt mij sterk dat kunstof alluminium kan doen slijten. Zal er zo even een foto van plaatsen...

Links achter
snc02549.jpg

Rechts achter
snc02553.jpg

Laatst bewerkt:
Besteld! Ik vond het trouwens zelf niet grappig dat me wiel er iedere keer af vloog eric:p ghehehe

ach ik nam een sprong op de schans met mijn slash, hij lande en een achterwiel rolde door..... zo'n 10 meter verder.
die was er dus ook af...
gelukkig hebben niet veel mensen naast pinkie dat gezien ;)

Dan mag je meteen de binnenkant van je velg wel nakijken waar de wielmeenemer in gaat, kans is groot dat je kunststof nu ook deels versleten is en bij je nieuwe wielmeenemers je velg er weer af gaat werken.

Wellicht dat er vanuit fabriek er toch te veel speling in zit tussen je velg en je wielmeenemer, wil niet Rovan afkraken aangezien ik dit fenomeen nog niet eerder heb gezien of gehoord maar het kan. Misschien net die velg een produktiefoutje?

Dat het heet is geworden kan goed kloppen, je velg glijdt als het ware over de meenemer terwijl de moer hem strak er tegen probeert te houden. En aangezien aluminium een zeer goede warmtegeleider is ga je dit wel voelen ja ;)

Die XL5 mag er wel uit, die gaat door naar m'n zoontje (van 1.5 :cool:).

Ik had nog nooit van die bigscales in het echt gezien, erg impressive hoor!

De volgende keer hoop ik wat langer er bij te kunnen zijn...

Die XL5 is er uit ;)
Wat is de schaal van de Rustler en je frequentie van je Slash? Zal ik dat ook even aanpassen.

Mooi spul he die Bigscale's, had een E-Revo maar vind dit nog mooier, mis alleen wel de mogelijkheid van de elktro's om zo maar even in je wijk te kunnen rijden, moet ik nu niet proberen :o

dat is waar eric,als ik met mijn bigscale in de straat ga rijden,dan heb ik in no time een heleboel mensen sacharijnig,maar electro kijken ze niet van op.

maar toch is bigscale hartstikke leuk alleen je zit met vervoer.
achterop de fiets gaat wel,maar hou je geen lange rit vol,en mijn fiets kar is nog niet af,dus ben je op zich afhankelijk van een auto.
mijn slash stop ik in een grote tas van ah en die weegt haast niks dus kun je makkelijker overal heen,en die mag je ook mee nemen in de trein,dat mag met de bigscale niet.

@ Manta De rustler is er alleen maar in 1:10:)
@ Ruben congrats met de bijna verkoop van de cyber 10 B!

Bedankt voor de input Ruud, het probleem zit hem erin dat ik graag al jullie gegevens in de beginpost correct heb staan, als iemand eens van een ander wil weten qua materiaal kunnen jullie dat zien in die post.

Het is voor kij niet te doen en ik ga het ook niet steeds doen, om van elke auto zelf uit te moeten gaan zoeken welk type, schaal etc.
Daarom ook de vraag aan Douwe en aan iedereen die meld een auto te hebben, dat ze de gegevens zoals in post 1 even aangeven zodat ik dat kan aanpassen.

dat is waar eric,als ik met mijn bigscale in de straat ga rijden,dan heb ik in no time een heleboel mensen sacharijnig,maar electro kijken ze niet van op.

maar toch is bigscale hartstikke leuk alleen je zit met vervoer.
achterop de fiets gaat wel,maar hou je geen lange rit vol,en mijn fiets kar is nog niet af,dus ben je op zich afhankelijk van een auto.
mijn slash stop ik in een grote tas van ah en die weegt haast niks dus kun je makkelijker overal heen,en die mag je ook mee nemen in de trein,dat mag met de bigscale niet.

Wou dat mijn MB in een AH tas kon,,,,,,:yes: mwah scheurt die vast uit,,,,,:mrgreen:

Back