Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Het was reuze gezellig daar in kampen,,,,,

Ik kon alleen weinig tot niet rijden.
mijn weggestraalde bobine gaf storing op de gas/rem servo.
Ook de carburateur is aan vervanging toe, deze is zo lek als een zeef.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
bigscale = a way of life!
electro = a way of life!

het is maar net welke 'way' je kiest.

ps: electro is het best! duhh! :rolling:

Ik zal dit verhaal helaas niet kunnen verhalen op garantie denk ik, maar dat geeft niet. De meenemers zijn besteld en morgen komen daar waarschijnlijk nog nieuwe velgen bij + de paddle's. Die rechter velg is idd al deels dol gedraaid.

Ben benieuwd Dennis, denk dat het probleem straks opgelost is. Heb je nog ergens speling kunnen waarnemen rechtsachter? Aangzien daar het grootste probleem zat en dat wiel er steeds afliep.

Maar zelfs met onbelance, die ik niet gevoeld heb, zou je wielmoer niet steeds los moeten kunnen draaien.

Ben benieuwd Dennis, denk dat het probleem straks opgelost is. Heb je nog ergens speling kunnen waarnemen rechtsachter? Aangzien daar het grootste probleem zat en dat wiel er steeds afliep.

Maar zelfs met onbelance, die ik niet gevoeld heb, zou je wielmoer niet steeds los moeten kunnen draaien.

Heb verder nog geen speling kunnen ontdekken, maar ga daar straks nog even wat tijd in steken. Ik denk dat ik toch harrie voor de zekerheid een mailtje ga sturen met dezelfde foto's die ik hier geplaatst heb. Met een klein beetje mazzel valt het onder garantie.

edit; Trouwens...de speling die er op zit zal niet meer dan de dikte van 3 velletjes A4 zijn. Kan in mijn ogen geen kwaad. Heb net nog maar even alleen de Paddles besteld. Mochten ze mij niet bevallen kan ik altijd nog de standaard banden er weer op zetten.

Laatst bewerkt:
Tja ik mag dan ook niet meedoen aan de discussie, heb electro gehad en nu bigscale dusssss;)

Der is gewoon niemand die hardop zijn mening durfd te geven hier :rolleyes:

Er is maar 1 motto,,,,,
Het moet stinken en lawaai maken.

Met een elektro kun je nog geen deuk in een pakje boter rijden.
Deze laatste opmerking is er om de discussie even op gang te brengen, hahahahaaa!

haha, electro is veel sneller!!! veel meer koppel!!!
als je brushless hebt maakt je motor ook zo'n leuk hoog geluidje :D
met mijn rc wil ik zo snel mogelijk gaan, roken en stinken kan mijn brommer ook wel

weet je wat er gebeurd bij een touwtrek proef,,,,,,, precies! hahahaha
Er is mischien wel koppel maar geen grip.

maarja, daar heb ik mijn auto dan ook niet voor, als dat het enige waar is waar een brandstof beter in is blijf ik sowieso bij electro

Wij (bigscale rijders) zijn beneiuwd Dennis ;) Zou eigenlijk bij die foto's moeten kunnen aangeven dat elektrorijders ze niet mogen zien,,,,,,:yes:

Sorry, even de discussie weer aanzwengelen ;)

De nieuwe meenemers er op gezet;
snc02563.jpg

Mwah, iets breder ziet er niet verkeerd uit;);
snc02565.jpg

De Paddle's;
snc02566.jpg

Hier nog even goeie vergelijking met de oude meenemers;
snc02568.jpg

Heb meteen een beetje loctite op de boutjes gesmeerd zodat de borgpennen goed op hun plek blijven, en ook voor alle zekerheid simpelweg een stukje tape er om heen gedaan. Mocht het toch nog is gebeuren dat hij er af vliegt (verwacht het niet) dan kan de borgpen iig er niet uit komen.

Back