Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Ziet er mooi uit Dennis, al een nieuwe moersleutel besteld aangezien Johannes met zijn ongekende kracht deze ook dolgedraaid heeft? ;)

Al een oplossing voor je lekkende shocks gevonden?

Ziet er mooi uit Dennis, al een nieuwe moersleutel besteld aangezien Johannes met zijn ongekende kracht deze ook dolgedraaid heeft? ;)

Al een oplossing voor je lekkende shocks gevonden?

Nee, maar ik haal straks denk ik ff en andere dopsleutel of set op...is nooit verkeerd als je die achter de hand hebt. Voor die lekke shock heb ik nog geen oplossing. Johannes had mij via PB een filmpje gestuurd waar alles wordt uitgelegt van monteren, demonteren etc. Maar in het filmpje zie je een G-clip en de mijne is een C-clip en die krijg ik er dus nooit en te nimmer uit.

Laatst bewerkt:
Dat zijn c-clips van Elcon, die hebben een opstaand randje voor het makkelijk plaatsen en afhalen.

Heuh, las je post in de auto op de mobiel en de zin was anders bij jou, nu net gereageerd op de PC.

Laatst bewerkt:
Ja klopt, ik had 'm even gewijzigd. Ook al zijn ze van Elcon...ze liggen er vlak in en er is geen opstaand randje te bekennen. Zo lang het goed gaat vind ik het prima. Als de shock het opgeeft reviseer ik 'm wel.

Het zal bij trouwens benieuwen hoe die paddle's zich gedragen. Ze lijken mij alleen totaal niet geschikt voor een hardere ondergrond

Haha nee dan hobbel je alle kanten op, je hele wagen gaat dan trillen. Zijn wel prima geschikt voor zanderige terreinen. Voordeel nu met twee sets is dat je ze snel kan wisselen waar je ook heen gaat.

Let er trouwens wel op (algemene tip) dat als je gaat springen je niet vlak voor de landing al gas geeft, als je dat doet land de auto op zijn achterwielen met vol gas en dat is funest voor je aandrijving. Ik vind sprongen maken, voor zover mogelijk met Bigscale, erg leuk maar hier moet je wel rekening mee houden.
In de lucht kun je je gas wel gedoseerd toepassen als de neus begint te duiken en de auto op zijn neus lijkt te gaan landen, als je gas geeft in de lucht word door de contrawerking van je achterwielen die naar voren draaien de neus omhoog getrokken.
Weet eigenlijk niet of dat met Bigscale goed werkt gezien het gewicht van de wagen maar met elektro en met name mijn E-Revo kon ik zo perfect in de lucht corrigeren en dan vlak voor de landing het gas loslaten om bovenvernoemde reden.

Nu nog een setje on-road en je zit gebeiteld Dennis.

Laatst bewerkt:
Gas geven voor de landing doe ik ook niet, want was al van mening dat de aandrijving dat niet waardeerd:). Gas bij geven/zakt de kont, en dat zou moeten lukken. Aangezien dit met een crossmotor het zelfde is. Ik heb de tweede set velgen toch nog maar niet besteld. Ik wil eerst is kijken of mij die paddle's bevallen, zo niet dan heb ik iig de velgen en kan ik de oude banden over zetten. De kans is trouwens groot dat ik zaterdag nog even het havelterbos in ga. Weet niet of je daar al is bent geweest, maar dat is een heerlijk terrein om te rijden.

mijn favoriete plek op dit moment om met de slashes te rijden

Misschien dat er meer mensen zijn die daar zaterdag is heen willen of anders OP een zaterdag. Je weet zelf ook dat daar meer dan voldoende ruimte is:), en het is ook nog mooi schoon zand. Lijkt wel een beetje op duinzand.

Dat is jammer joh, had je er graag bij gehad met je brontosaurus hahaha. Anders gewoon een keer laten weten als je kan:). Ik zal zo richting DPD gaan. Ik hou mijn bevindingen hier wel up-to-date...

Is het daar ook leuk voor mijn kids en vrouw? Kids zijn 3 en 5 en spelen graag in het zand of gaan het bos in, kan dat daar?

Dan zou ik zondagmiddag kunnen.

Kan het niet goed voor elkaar krijgen om de link hier te plaatsen eric, maar doe het volgende anders even;
Google, maps, even het volgende intikken; Darp, hunebeddenweg. Als deze in beeld komt zie je vrijwel direct aan de rechterkant van de pagina een grote zandvlakte en iets verder een kleine inham. Daar parkeer ik de auto altijd. Het is igg altijd de moeite waard om even en kijkje nemen. Is het niet wat, dan kun je altijd het bos nog in:D

Laatst bewerkt:
nee ik ga zaterdag toch maar weer varen :yes:
net een nieuwe regelaar binnen gekregen dus die moet ik uitproberen he ;)
en s avonds bowlen met de vereniging :P

Gezellig Ruben, eerst lekker varen dan bowlen! Maar hoe gaat dat dan in zijn werk bowlen met bootjes, iets van 10 bootjes in driehoekformatie positioneren en dan..... ?

;)

Back