Rijders (offroad) omgeving Zwolle

zodra er baan ligt zal het je nog verbazen hoeveel mensen met zo'n autotootje op komen draven, als er keer een voorziening is komen er mensen kijken en denken vet, dan leen ik ze een keer mij slash, zij gaan naar de quartel, komen nog een keer proef rijden, worden lid, enz. wat is fantasie toch mooi, droom droom ;)

Dacht trouwens dat de uitlaat zondag lek was en johannes zat volgens mij ook al verbaasd daar na te kijken, maar het blijkt de klem te wezen. De pootjes daar van heb ik inmiddels met een tang weer bij elkaar geknepen. Ook gelijk even de koppeling gecheckt. Er was zondag een boutje los gelopen waar door ik de tandwielkast er toch af moest halen, dus gelijk de klok ook maar. Ziet er allemaal nog als nieuw uit. Wordt weer een stoffig weekend voor mij whahahahaha:p

Hey joh koekwous hahahaha, ga jij daar ook nog heen dan? Zwartsluis...nooit van gehoord:p. Havelte is gewoon fantastisch! Mede door dat hier ook een mogelijkheid is voor een lichte "hill climb" en natuurlijk heuvel op en af.

Hey joh koekwous hahahaha, ga jij daar ook nog heen dan? Zwartsluis...nooit van gehoord:p. Havelte is gewoon fantastisch! Mede door dat hier ook een mogelijkheid is voor een lichte "hill climb" en natuurlijk heuvel op en af.

nee ik weet nog steeds niet waar ZWARTLSUIS ligt hahahaha XD

deze foto is trouwens gemaakt op de hunebeddenweg
full

Nice! (zowel de auto's als de weg :D)

Ben van plan dit weekend zelf m'n Slash 4x4 in elkaar te zetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
alle parts binnen?

wanneer ga je een testritje doen?

Dat zal wel ergens volgende week worden ben ik bang.

Ben ook nog bezig met de straatversie van m'n Rustler, daar komen slicks op (helaas nog nergens op voorraad) en die moet zo hard mogelijk gaan. Ik zag dat iemand hier zo'n radargun had dus ik ben wel benieuwd wat er mogelijk is..

Dat zal wel ergens volgende week worden ben ik bang.

Ben ook nog bezig met de straatversie van m'n Rustler, daar komen slicks op (helaas nog nergens op voorraad) en die moet zo hard mogelijk gaan. Ik zag dat iemand hier zo'n radargun had dus ik ben wel benieuwd wat er mogelijk is..

Die heeft Scaggy (Laurens en Ernst). Zouden afgelopen meet in Kampen er zijn maar heb ze niet gespot.

Ja zeker:D. Alleen nog even afwachten hoeveel volk daar loopt maar dat zie ik dan wel. Op zaterdag is het daar mooi rustig. Ben er zelf nog nooit op zondag geweest, vandaar.

Nog meer mensen voor Zondag in Havelte?

Ik neem vrouw en kinders mee, die kunnen daar lekker hun gang gaan. Het weer word ook beter.

Jah...dan pak je bij eerste ufo de derde afslag, en bij de brokstukken rechtdoor:p. Rolf, jij was daar een tijdje geleden is op zondag toch? Is het daar dan druk?

Btw...wanneer vervang jij je filter trouwens eric? Merk dat er in het buitenste filter minescule kiezeltje zitten. Neem aan dat dit nog geen kwaad kan. Het binnen filter ziet er nog mooi schoon uit.

Laatst bewerkt:
Btw...wanneer vervang jij je filter trouwens eric? Merk dat er in het buitenste filter minescule kiezeltje zitten. Neem aan dat dit nog geen kwaad kan. Het binnen filter ziet er nog mooi schoon uit.

Zag voorlaatst een foto van het filter van RonW en die was brandschoon aan de binnenkant en al lang niet gereinigd. http://rclargescale.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=583 let wel, dat is een andere filter dan de jouwe Dennis. Maar als je alles goed behandeld gaat het goed. Jij hebt denk ik de standaard filter van Rovan (HPI)? In dat geval moet je er meer aandacht aan besteden, standaard filters zijn dorrgaans niet de beste filters.

Ik denk dat ik dat na een rit of vijf ga bekijken. Heb een goed ingeoliede RN tuningsfilter met Outerwear antistatische buitenhoes, verwacht daar een heel goed resultaat van. De buitenfilter is nu echt goor maar denk dat aan de binnenkant hij gewoon schoon is.

Laatst bewerkt:
@ dennis, kijk eens goed hij je zwartsluis gespeld hebt XD
op zondag is vooral vooraan bij de hunebedden druk, verder achterop valt het wel mee

@ dennis, kijk eens goed hij je zwartsluis gespeld hebt XD

Jij hebt de sl omgedraaid..ik niet:p

Ook bij een goeie inspectie kan ik in het binnenste filter nog geen spoor van vuiligheid vinden. Heb er nog een reserve bij gekregen, dus dan zet ik die na het weekend er wel op. Moet wel zeggen dat ik het filter altijd erg goed in de olie zet. Wil niks zeggen natuurlijk.

Back