Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Nee ghehehe. Zal me filter in de olie zetten, bak koffie pakken, peuk roken en dan het filter maar weer plaatsen. Zal straks is expirimenteren met een panty over de rolkooi heen. Dit om nog meer vuiligheid bij het filter weg te houden. Probeerde dat net met een oud t-shirt maar dat is geen optie. Als ik iets voor elkaar krijg plaats ik hier wel foto's.

Zullen we zondag gaan dan Dennis? Misschien dat er nog meer mensen komen, we achten af.

Dat kan ik niet af slaan eric;). Doen we!
De panty versie wordt 'm toch maar niet. Het is wel een goed idee, maar des te meer rek er op komt te staan des te meer die door laat. Kan dus net zo goed zonder rijden. Zal straks is om me werk kijken of ze daar toevallig stukje acryl plaat hebben liggen. Maak ik daar mooi raampjes van;)

Laatst bewerkt:
Heb ook even op RCLargescaleForum gepost voor aanstaande zondag. Tiemen kan helaas niet maar kent deze plek goed, geeft thumps up voor Havelte :D

@ Ruben

mijn 3sw is een softie,ik ga nog een paar hardcase lipo's bestellen

@ manta

ik kan zondag ook niet komen,want ik heb een verjaardag,en pinkie moet nog nieuwe koppeling schoentjes hebben.

@ Ruben

Ik weet nog niet welke hardcase lipo's ik neem.
Heb jij dan een suggestie welke goed zijn?

En heb je weer een hele was lijst samen met je vader besteld voor de boten?

zo effe een daggie straten,ff meters maken en lekker zonnen(alhoewel ik nog geen zon zie hier).

Mensen een prettig zonnig weekend en heel wat schade loze meters,en tot maandag.

! we hebben maar 2 dingen besteld hoor :o

nee kwa 3s lipo's heb ik nog niet gekeken, want ik blijf voorlopig op 2s... :yes:

mensen een zonnig weekend gewenst (en ik anders dan pinkie zal ik er niet bij zetten dat er niks kapot gaat, want bigscale gaat altijd wel kapot :P )

Waar een oud t-shirt al wel niet goed voor is;)
snc02573.jpg

snc02574.jpg

snc02575.jpg

snc02578.jpg

Links wat ruimte gelaten voor de tankdop. Ziet er voor geen meter uit, maar wil toch is kijken wat het scheeld. Het filter kan aan de zijkanten nog genoeg lucht krijgen. Afwachten wat het resultaat is.

kijk, met electro heb je daar geen last van en heb je geen t-shirt nodig :p
electro's mogen dus blijven want geertje wilders :D

Laatst bewerkt:
Back