Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Welkom Klaas Jan. Er zijn niet veel plekken om offroad te rijden. Op het moment in Kampen bij de zuiderzeehaven, zie een paar pagina's terug voor wat video's. In Stadshagen in Zwolle word veel gebouwd dus ook wel grond om te rijden.

Ruben Bosman is bezig om te kijken of we een keer kunnen rijden bij de BMX baan in Kampen.

Oke dat vermoeden had ik al, vandaar mijn vraag. Nou ik hou het forum wel in de gaten. En misschien dat ik jullie dan een keer ontmoet.
Ja ik weet niet op wat voor dag dat dan wordt maar ik heb zowiezo twee klasgenoten waar ik nou mee rij op Havelte die willen dan ook wel mee denk ik.

Laatst bewerkt:
een vriend van mij heeft laatst een keer gefietst op de bmx baan in kampen en heeft er al een keer rc's gezien, dus moet volgens mij mogelijk zijn

Wij gaan elkaar zeker ontmoeten! Heb zelfs de eerste post al ge-update met je Inferno ;)

Het is een Nitro op 2,4 gHz toch;) en de schaal?

Wij gaan elkaar zeker ontmoeten! Heb zelfs de eerste post al ge-update met je Inferno ;)

Het is een Nitro op 2,4 gHz toch;) en de schaal?

Schaal 1:8 is in feite gewoon de getunde versie van de normale inferno alleen deze is niet 3,5 cc maar 4cc;) met wat meer extra luxe onderdeeltjes

Officele foto`s moet ik nog maken heb ik nog niet, heb net èèn tankje in laten lopen. Maar zal als ik het niet vergeet morgen foto`s maken en plaatsen

Ja ik weet niet op wat voor dag dat dan wordt maar ik heb zowiezo twee klasgenoten waar ik nou mee rij op Havelte die willen dan ook wel mee denk ik.

Heb afgelopen weekend in Havelte/Darp gereden aan de Hunenebeddenweg, erg mooie locatie. Zie pagina 101 of zo, gaat snel hier......

Heb afgelopen weekend in Havelte/Darp gereden aan de Hunenebeddenweg, erg mooie locatie. Zie pagina 101 of zo, gaat snel hier......

Daar rij ik vaak met klasgenoten die plek bedoelde ik. Daar vlak achter zit ook een model vliegclub, en achter de vliegclub zit ook een zandvlakte maar die vindt ik persoonlijk nog veel mooier.
Is niet zo vlak zitten hele mooi bulten in is ook per auto bereikbaar.
Het terrein waar jullie reden is mooi maar wel vlak opzich.

Ik zat al te kijken op google.maps.nl
maar weet het niet zeker meer zal het hem vragen, waar je dan precies in moest.
Voor ik het verkeerd zeg en je vast zit met de auto in het bos

Hallo Allemaal,

Ik wou me even voorstellen ben Klaas Jan Beens en kom uit Genemuiden.
Nu ben ik eigenlijk opzoek naar mooie plekken hier in de buurt Omgeving kampen en zwolle om te rijden. Waar rijden jullie altijd en zijn dat mooi plekken.
En is er hier in de buurt ook een curcuit of bmx baan waar met offroad op wordt gereden.

Welkom om het forum:)!

edit; ik kan mijn vorige post niet verwijderen...vandaar 2 posts achter elkaar

Laatst bewerkt:
Tja...mijn passie is helemaal gevallen voor dat stukje bos;). Ga zaterdag zowiezo nog wel rijden daar en dan ga ik gelijk is kijken wat er iets verder het bos in aan vlaktes is. Ik bedoel dat stuk waar we schuin in konden kijken. Ben benieuwd...

Back