Rijders (offroad) omgeving Zwolle

daar lagen wel aardig diepe sporen, vraag me af of jou civic daar doorheen komt. maar voor meer zand kun je ook ff op google maps kijken, tenzij er zand onder de bomen ligt natuurlijk ;)

Dat durf ik niet te zeggen. De civic is 10cm verlaagd en kom net over het eerste rechte stuk (eric reed achter mij). Maar een stuk met de baja daar heen lopen maakt me niks uit. Als hij maar in het zand kan graven als een speelse pup vind ik het prima:D

Chungyang (CY) R460 Motor, 4-bolt - rc-parts-online.net

Zie net dat CY een aantal nieuwe motoren heeft waar onder (volgens mij) een 46CC:s
Ziet er wel erg verleidelijk uit, maar voor zo'n motor kan je je hele wagen ombouwen naar alu als ik het zo is in schat

edit; valt ook iemand trouwens op dat de tijd die bij de post staat niet klopt? tis nu namelijk 10:55 en deze edit staat op 08:55

Laatst bewerkt:
ik heb net eens op de site van de bmx gekeken, en als je contact wil omdat je wat af wil spreken, moet je daar gewoon naar toe....

manta jij en ik een keer?

slashes en de e-revo's kunnen dat in ieder geval wel aan, en ik denk dat die bigscale van manta met zijn grote schokbrekers toch wel een jumpje aan moet kunnen....

Laatst bewerkt door een moderator:
Back