Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Ik hoop dat Arnold dit nog eens kan navragen. Persoonlijk vind ik 15 euro per persoon extreem hoog. Als wij met 5 man komen voor twee uurtjes ontvangt hun organisatie maarliefst 150 euro!

Dat kan niet kloppen en daar verdienen ze dan grof aan ongeacht de kosten voor onderhoud, daar bij komt dat wij de baan achter laten zoals we aangekomen zijn, de baan word er niet slechter op zeg maar als wij komen rijden.

Ik zie het als een win/win situatie. Wij hebben een brute plek om te rijden en zij ontvangen geld voor de huur van de baan op tijdstippen waarop de baan zowiezo leeg is dus wanneer ze er geen inkomen op krijgen.
Ze verdienen er dus zowiezo aan. Dan kan die prij sdus ook naar beneden.

Inmiddels druk bezig om de baja weer te repareren. De nieuwe pennen in de as zijn 2mm langer dan de origineel. De hoes zit er dus ietsjes strakker over heen, maar dat moet geen kwaad kunnen.

Eric, wat ik laatst zei dat ik tajreps om de as hoezen heen zou doen doe ik niet. Die hoes bij het diff zal uitrekken door de draai snelheid en die bij het wiel zal naar binnen gedrukt worden. Denk dus dat de tajreps de spanning juist verhogen waar door de hoezen makkelijker kunnen scheuren.

Die "kleine" beweging zal het rubber wel opvangen. Hoesjes hoeven niet met tajreps extra vastgezet worden het is meer om het vet wat binnen te houden. Bij mij scheurden ze nooit uit op de baja met tajreps.

ff weer een update

de baan kost 15 euro in het uur,maar we moeten niet met honderd man tegelijk komen.
bigscale en nitro auto's zijn toegestaan,maar daar wordt wel na de eerste keer rijden een beoordeling over gemaakt of dat voor deze auto's herhaalbaar is,ik heb gezecht dat we niet op gekke tijden rijden zoals s'avonds en s'ochtends vroeg.

dus als er genoeg gegadigden zijn dan kunnen we een meet plannen.

Ik kan vanaf 14 mei weer om de week op een zaterdag,dus wie doet er een suggestie?

zoals ik ff heb berekend,
laten we zeggen de baan voor 2 uur te huren en de volgende personen doen mee

ik (zei de gek)
ruben
manta
rolf
douwe
ruud
scaggy
dennis 23
johannes

dat zijn 9 personen die 30 euro delen dan kom je uit op 3,33 euro de man voor 2 uur plezier.(excl. kapotte onderdelen)

dat is toch dan zeker wel te doen of niet dan?????

14 mei meteen afspreken zeg ik.

Ik zal elke keer de eerste post onderaan aanpassen als er weer iemand aangemeld heeft.

Edit, eerste post aangepast, 10 personen max aanhouden Arnold?

Laatst bewerkt:
ja laten we dat eerst maar ff doen,tis voor die man ook nieuw,ik bedoel hij is wel bekend met rc rijders,maar ons kent hij nog niet.

ja maar ik weet niet of de baan 14 mei vrij is,ik ben weer om de zaterdag beschikbaar startende op 14 mei.ik zal ff informeren,maar dat wordt na het weekend,want die man is met de pasen ook weg.

maar zet mij maar ook op de lijst,en zet dan bij die 14 mei,onder voorbehoud.

En dit is hem, beiden staan genoteerd in post 1. Al drie man!

kwcterrein.jpg

Volgens hun wedstrijdagenda is er die dag niets gepland ;) http://www.kwc-kampen.nl/Fietscross/Wedstrijdkalender.aspx

Laatst bewerkt:
Back