Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Ik moet jou weer eens in de eerste post zetten Ruud, waarom was je daar ook alweer uitgehaald?

Wat vioor auto rijdt jij ook alweer mee? De Merv toch?

@ Manta : Ik rijd een Asso RC8Te.
De MERV is verkocht/geruild.
En op 2,4 Ghz.
Volgens mij was ik er uitgehaald omdat ik zei dat ik voorlopig niet meer kwam...

voordat ik daar ga rijden moet ik toch eerst mijn achter schockbrekers vervangen anders is mijn chassi zo krom.

en een lopende motor is misschien ook wel handig.

dus 14 mei word het hem niet voor mij.

@Johannes, 14 mei is ook nog niet zeker gelukkig hoor, Pinkie kan dan wel en er zijn geen wedstrijden, na het weekend gaat Pinkie overleggen en dan kan de datum ook maar zo anders vallen. Wie weet kan jij dan ook Johannes:p

Ik heb met mijn Baja veel gesprongen en dat kan ie goed hebben ben wel benieuwd hou jouw baja reageerd aangezien nhet chassis dus korter is en de gewichtsverhouding dan ook anders is.

Als je naar die Phattrack video's in da USA kijkt dan moet het zeker kunnen. Al zijn ze daar niet bang voor schade's en rijden ze wel erg bruut.

maar daar bij de phattrack rijd niemand met lekke schockbrekers.

als ik goede shock brekers heb dan kom ik zeker een keer rijden.:yes:

Ja met lekke shocks word dat rap minder idd. Gewoon dit draadje in de gaten houden Johannes, we gaan daar zeker een keer rijden, is het niet de 14de dan wel een andere keer :yes:

Weet niet zeker of ik de 14e kan. Kim heeft een weekendje texel geboekt, maar het is nog niet zeker of dat door gaat. Dat weten we pas 5 dagen v.t.v., lekker is dat.

Hey eric, heb jij misschien nog een goeie tip om de zeskant 1 of 2 haren dikker te maken? Ik merk op dat de velg toch een minimale speling heeft op de zeskant, en na de door gedraaide velg van een tijdje terug wil ik dit liever niet weer hebben;). Misschien een tip voor een bepaald materiaal o.i.d.. Of zou ik die vraag even aan Ron moeten stellen? Heb er 1 laag van dat witte tape omheen gedaan, maar dat is voor tijdelijk want dat geeft natuurlijk mee. Heb inmiddels al het nodige vervangen en het vet (wat jij aanrade) op beide kanten van de as gesmeerd. En zoals me oude shirt z'n werk doet als stofhoes, heb ik nu een afgedankte fietsenband in dienst genomen als bescherming voor de dempers;) ghehehe. Moet ze er nog op zetten, maar ik zal zeker foto's plaatsen!

Als het mee zit bestel ik volgende week nog;

2x kunstof tandwiel (voor het geval dat ie toch gestript wordt)
een nieuwe kap (gespoten en al)
een 4600 accu (nu een 3300, maar zit geen universele laadplug op...erg lastig)
extra borgpennen (assen, meenemers, etc.)

Laten we niet op de (niet) feiten vooruit lopen ;)

14 mei moet eerst overlegt worden tussen Pinkie en de organisatie. Straks doet iedereen zijn uiterste best om 14 mei vrij te plannen om vervolgens te horen dat het niet door gaat.

Back