Rijders (offroad) omgeving Zwolle

die op ebay kan ook via de zender en zit ook een led op voor de status
maar goed, luister naar Manta, want ik ben een electro dude!

Volgens mij zit deze niet opgenomen in het electronicacircuit met de voeding. Valt de motor wel uit bij spanningwegval (lege accu of losse connector) en valt de motor wel uit bij kabelbreuk of losse connector?
Dat staat daar nergens vermeld en vraag mij dus af of deze killswitch wel hetzelfde doet als de Killerbee, gezien de prijs denk ik zeker van niet ;)

Gaat het nog door volgende week zaterdag, zo ja ik kan helaas niet aanwezig zijn heb helaas andere verplichtingen

het lijkt op een nagel van een kat

is een tand van een snoek, die we uit de hand van een vriendin van mijn zus hebben getrokken nadat die haar had gebeten... :eek:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
nog even een paar foto's.....

hierbij de beloofde foto's:

eerst de bumper van proline:
full

full

big bore shock caps:
full

alu stuur inrichting:
full

en nog even een totaal plaatje...
full

wat nog komt is een rpm achterbumper en daar komen weer de mud flaps op.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goeie dag allemaal

ik ga vandaag weer bellen met,en voor de bmx baan,en daar van stel ik jullie vanmiddag/vanavond van op de hoogte.

@ Manta,

je mag de bigscale uit de beginpost halen,en er weer een e-revo voor in de plaats zetten,hij is nu nog brushed,maar wordt in de loop van deze week brushless.

Koppeling en killerbee besteld. Heb net de onroad nog even bekeken aangezien hij op konningenacht geen donuts kon draaien. Koppeling is niks aan te zien, en het lijkt net als of hij gewoon niet wil slijten ghehehe. Als ik er schik van heb straks draai ik 'm helemaal uit elkaar voor een wasbeurt. Dat heeft ie al heeeeeel lang niet meer gehad;)

edit; weet trouwens iemand waar je een "normale" bouwtekening van een FG Evo/Carson C5 kan downloaden? Ik bedoel dus niet de explosie tekening maar de stap voor stap tekening.

Laatst bewerkt:
http://img862.imageshack.us/img862/5290/hox.mp4

Krijg het filmpje zelf hier niet geplaatst, maar dit is filmpje van de Vectra zonder demper. Heb hier koninginnenacht mee gereden s'nacht, maar dit is rond een uur of 6 s'ochtend nog opgenomen. Arnold heeft gefilmd en mede door het draaien van een peuk was de camera op de grond gericht, maar het gaat uit eindelijk om het geluid;).

Laatst bewerkt:
Ik ben zaterdag naar mijn ma in leusden voor moederdag.

ik heb die man van de bmx geprobeerd te bellen,maar hij neemt niet op,dus ik blijf proberen.

ik zal ff foto's posten van mijn e-revo.

Damnt,ik ben mijn kabeltje van mijn mobiel kwijt,

bij deze ff een foto van de motor die er in komt,tis geen MMM,want die was me iets te duur.

SKYCP1515hr.jpg

Back