Rijders (offroad) omgeving Zwolle

eerst zet je je bobine op de hoogste stand vast,
dan draai je het vliegwiel totdat het stuk met de magneet onder de bobine zit, en dan leg je er een stukje plastic onder (gewoon het plasticje waar je killswitch in zat). en dan draai je de schroefjes van de bobine een klein beetje los en dan schiet die in positie en dan draai je de schroefjes weer vast en haal je het plasticje weer weg,

Goed idee Johannes, ik heb het ook op gevoel gedaan en ondervind geen problemen maar wanneer ik de zinjkap weer eesn losheb gehaald zal ik hem ook eens goed afstellen. Is 0,3mm van HPI ook goed voor de FG?

eerst zet je je bobine op de hoogste stand vast,
dan draai je het vliegwiel totdat het stuk met de magneet onder de bobine zit, en dan leg je er een stukje plastic onder (gewoon het plasticje waar je killswitch in zat). en dan draai je de schroefjes van de bobine een klein beetje los en dan schiet die in positie en dan draai je de schroefjes weer vast en haal je het plasticje weer weg,

Heb het op eigen zicht gedaan johannes en met succes:). Motor loopt als een treintje. Heb ik meteen mijn hoes in een overheerlijk soda badje gedaan, en is weer zo goed als ver vrij.

@eric; Het is voor mij een raadsel wat het precies is. Ter controle van de accu heb ik hem even aan de lader gezet. Ik neem aan dat welke lader dan ook, een sein moet geven (of led verander van kleur) als de accu slecht is/niet geladen kan worden. Dit was niet het geval, en beide servo's reageren gewoon op het moment dat ik begin te spelen met de aan/uit schakelaar (had ze alle 2 met de vingers verplaatst). Maar na jou tip zal ik Maico is benaderen voor een 4600 accu.

Als de accu goed blijkt te zijn hoef je er niet nog 1 aan te schaffen hoor, kost alleen maar extra;)

Beide servo's "lopen" dus prima? Raadsel wat er dan is geweest. Als je accu vol is zou je hem de dag erna even moeten gebruiken en gelijktijdig de spanning kunnen meten.

Het is voor mij ook een raadsel. De KB greep in, dus er zal vast en zeker iets loos zijn. Servo's reageren gewoon, alleen op het moment als ze door moeten trekken (aanspan punt) hebben ze geen kracht meer om door te trekken. Ik hoop maandag hier met het antwoordt te komen. Trusten van af huize Prins.

Hee mannen, de count blijft prikken op 5 personen voor 14 mei, niet veel maar ook niet te weinig. Hebben jullie nog mensen die je kunt uitnodigen?

het is voor mij nog de vraag of ik alle onderdelen op tijd binnen heb zodat ik op 14 mei een werkende auto heb, weet niet of mijn pa ook mee wil, zo niet dan moet ik zijn slash maar jatten

Laatst bewerkt:
Damnt,ik ben mijn kabeltje van mijn mobiel kwijt,

bij deze ff een foto van de motor die er in komt,tis geen MMM,want die was me iets te duur.

SKYCP1515hr.jpg

Hoe snel gaat je Revo nu met deze setup? Ik heb zojuist dezelfde combo besteld bij HobbyKing voor in m'n Slash 4x4 :D

Vandaag voor het eerst wat speedruns gedaan met m'n Rustler (in de buurt van de Rova). De GPS gaf 88 km/h aan en dat gaat toch best rap met zo'n klein autootje ;).

ik ben over deze combo wel te spreken,enige nadeel vind ik,is dat je de draden aan de esc moet solderen,en dat er geen stekkertjes bij zitten.

ik ben gisteren wezen bashen met de e-revo op de 3s lipo,en ikm moet zeggen dat dat nog heel best ging,ik heb leuke sprongetjes gedaan,en de lipo was na een tijdje lichtjes warm.

@ Remi27, betekend jouw berichtje,dat je met ons mee rijdt op de bmx baan?

@ Remi27, betekend jouw berichtje,dat je met ons mee rijdt op de bmx baan?

Remi stuurde mij enkele PB's, hij rijdt met een redelijk grote club in Deventer zegt ie. Had hem gevraagt in onz topic aan te melden vandaar, zijn berichtje is wat kryptisch inderdaad Pinkie maar ik snap hem ;)

Ik heb hem net gevraagt of hij zaterdag kan komen.

ik heb mijn temp-gun, camber cauge en reserve ontvanger binnen. nu alleen nog het vet om mijn tranny weer op te bouwen

ik ga er nu nog gewoon het orginele in doen, maar die is aardig licht dus ik ga binnenkort ff experimenteren met zwaarder vet, weet nog niet welk

Eric, misschien kom ik zaterdag ook wel. Weekendje weg wordt regen voorspeld, en had al met kim overlegt of we dan niet beter in juni kunnen gaan. Heb ik me vakantiegeld ook, en je bent verzekerd van betere weersomstandigheden. Ik overleg het eerst wel even met haar. Buiten dat moet ik eerst nog maar is het probleem met de baja zien te vinden...ga daar dadelijk mee aan de gang.

Ik zet je erbij Dennis, ik hoop trouwens wel dat wij dan ook het weer mee hebben, zolang het maar niet regend tussen 13:00 en 15:00.

Ik ga buienradar goed in de gaten houden van de week ;)

6 man, dus 5 euro per persoon.

@Dennis, ik zie Kimmie straks wel tijdens het roken van een peukie, zal haar wel even lief aankijken zodat je zaterdga iig mee mag ;)

Back