Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wow, postte ik dat? Schrok er zelf van. 8O
ik schrok er ook al van
Kon me gelukkig inhouden. Lekker in de tuin gaan zitten, pintje en een muziekje. Lekker relaxt. 8)![]()
heerlijk relaxt n de tuin met dit weer. Genieten is dat![]()
Zorg in ieder geval dat ze elk een eigen SSID hebben en op een ander kanaal zitten. Geen van beiden ondersteunen WDS zodat je één netwerk kan maken met dezelfde naam. Je krijgt dus twee aparte netwerken.Wat is een goede oplossing om draadloos netwerk te verbeteren?
Heb een fritzbox en airport extreme maar krijg ze niet tegelijk werkend op wifi (onderling met lan kabel verbonden)
Op router wifi weer uitgeschakeld en alleen via AE.
Maar dan bijna geen bereik op mijn landgoed...
Alle nuttige tips welkom. Dank
Ligt er aan of je de AE instelt als router of als access point, of je extra access point aan de LAN of WAN kant zit, of je of de FritzBox je verbinding via de LAN of WAN aansluit, of je access point communucatie tussen apparaten toestaan of niet etc. etc. Bakken met mogelijkheden en instellingen.Twee aparte netwerken dus. Dank voor de tip. Maar dan "zien" de apparaten elkaar niet in de verschillende netwerken toch?
Als voorbeeld hangt de omvormer zonnepanelen met wifi in de schuur, die heeft dan verbinding met netwerk 1, en als je in huis even wilt kijken wat het opgewekte vermogen is, zit je met laptop op netwerk 2.
Ga de opstelling eens veranderen en zien wat er gebeurt.
Dank.