Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Ralph
Maikel
Sleur
Spikkel ONDER STERK VOORBEHOUD
Ik
Tito
Cas
Nickos
Hansie
Sam
Look
Ed

Ik denk dat we zo wel een eind aan de lijst moeten gaan breien anders worden het er teveel. Ik zal maandag bellen voor de conformatie voor de hal, en dan naar iedereen een mail/PM/appie sturen over hoe te betalen zodat ik het geld optijd binnen heb om de wallevis te kunnen betalen. Zoals eerder gezegd betaald iedereen dus vooraf en wie niet op komt dagen is zijn geld kwijt :)

ha ha , spikkel onder sterk voorbehoud , wat's new :)

dat mag je trouwens ook wel achter je eigen naam zetten knaller ;)

zo , weer lekker geschilderd , vanaaf lekker uit eten ,morgen uitwoeien met das gezin , silent mite weer mee , zin an !

Heb ik al vemeld Junkie... :) Door mijn angst en paniekaanvallen zou het kunnen zijn dat ik niet aanwezig ben of kort aanwezig om de boel te regelen. Maar dan wijs ik wel iemand anders aan die het toezicht op de kinders mag gaan houden :)

Zo, net nog even 3 lipo's leeg gerost met de 450.. dat is wel erg leuk weer hoor een kleinere heli. Dat ding is super stabiel en vliegt echt strak. En een power van heb ik jou daar met de scorpion motor en 70C thunderpowers.... jammer dat het alweer donker is :(

de DX8 is defect (aileron stick zorgt voor glitches).
Misschien iemand hier nog interesse in een hobby zender? Spektrum DX8? :)
Even de firmware opnieuw flashen, harde reset en dan werkt het weer. Dat gelul met firmware updates is de bron van ellende. Vroeger maakte ze software die uitvoerig getest werd en dan klaar. Tegenwoordig flatsen ze wat in elkaar en als er teveel klachten komen, moet je het zelf maar aanpassen met een downloadje. :? Kenmerkend voor tegenwoordig, geen verantwoording meer willen nemen maar ht afschuiven op de consument. :hammer:

Even de firmware opnieuw flashen, harde reset en dan werkt het weer. Dat gelul met firmware updates is de bron van ellende. Vroeger maakte ze software die uitvoerig getest werd en dan klaar. Tegenwoordig flatsen ze wat in elkaar en als er teveel klachten komen, moet je het zelf maar aanpassen met een downloadje. :? Kenmerkend voor tegenwoordig, geen verantwoording meer willen nemen maar ht afschuiven op de consument. :hammer:

Nope...dat hoopte ik dus ook, dus al lang gedaan.. Al meermalen gedaan, ook oude firmwares erop, nieuwe erop, nu staat de laatste versie erop overigens. Maar het bleef.

Sinds ik met de DX6 (nieuwe serie) vlieg, nergens meer last van.

Onlangs nog een keertje getest. Met de DX8, glitches, met de DX6 geen glitches.. Koste me bijna een kist. Dus ik ben ermee klaar :yes:

Back