Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een redelijk heldere ingeving gekregen nav mijn schuimbekkende tank van mijn sky hero........

Mijn prop misschien even balanceren......dat kreng gaat ook vreselijk tekeer nml......scheelt misschien reeds de helft....

Jasper ik ben benieuwd naar je heli. En dat van de BEC heb ik je gezegd he ;) Die ds610's trekken wel wat ampies hoor.

Sta ik vlak bij het veld, niemand te bekennen. Mag je zeggen dat ik gek ben? Ja, dat mag je zeggen.

wissensterrengek.jpg

Beetje mustig is het. Daardoor veel last van de stadsverlichting. :( Maar richting het noorden rijden. 8O

ps. Niemand op het veld. ;)

Waarom zijn er zoveel muggen om deze tijd bij Medemblik? En waarom vallen de meeste sterren net buiten beeld van de camera?
Als je nou echt een flinke ster wilt zien; moet je een spiegelende wc pot nemen............:D
Als je dan ook nog op het juiste moment kijkt zie je nog een volle maan ook!!!

En la junk is weer thuis , bietje later geworden door wat file bij de gottard en wat te laat weg bij de campiff , maar weer veilig thuis gekomen in die heerlijke reisauto genaamd V70 :cool:

hier ook weer mooi weer volgens mij ,dus weer geen regen waar ik zo op hoopte ,dus zetten we de zomer hier weer voort ;)

maar is kijken wanneer ik weer gaat werken , want daar staat mijn kopf geheel niet naar :rolleyes: :rainbow1:

mzzl ,nu lekker maffen in mijn eigen nest :p

Als je nou echt een flinke ster wilt zien; moet je een spiegelende wc pot nemen............:D
Als je dan ook nog op het juiste moment kijkt zie je nog een volle maan ook!!!
Nope, hangt een dikke wolk voor. :mrgreen:

En la junk is weer thuis
Nou, had ik net wel bij je op de koffie kunnen komen. ;)

Wat een aanfluiting die falende sterren. Zaten soms flinke strepen bij. Maar ze deden voorkomen of er tientallen per uur zouden zijn. Dat viel dus tegen. Trutste...

goeie morgen
@ sleur
heb net mn ontvanger nagekeken heb op de rudderservo een ykabel zitten naar mn bowerbox schakelaar en 1 op de bind poort van de ar 7000
heb wel nog een ykabel maar dat is dunnerdraad dan mn servo
maar effe kijken of ik een dikkere kan vinden

Kort nachtje Sleur ;-)
Silly blij dat ze niet met je meegegaan is ;-)

@Junkie

Welkom thuis maatje ;-)
Morgenavond de Dogfighter maar ff uitlaten ?

Nee, de nacht was niet kort. De dag was wat langer...

/optimist ;)

Zo tussen de 400 foto's eens kijken of er wat bruikbaars bij zit.

Ik sta echt weer te springen om te mogen werken, wat heb ik dat gemist zeg :morning:

Ben blij dat te horen Phil, al dat gezeur over vakanties............wat is dat vakantie??? Heb dit jaar nog geen vakantie gehad..:confused:
Heb 1 week in November om het huis over te schrijven en te verhuizen, maar ook die kan wel in de soep lopen als het druk blijft, dus de notaris krijgt een machtiging om het huis op mijn naam te zetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back