Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, nieuwe speedkist, ergens op het veld een plekje voor een 40m startramp ....

20120813_141123.jpg

Nog 1 dagje La France en dan weer thuis ...

ga je morgen naar den pub ?

neem ik de dakkoffer mee en olijfolie .

ik zal de vliegjes er nog even afpoetsen straks ;)
Okidoki. :thumbsup:

Wat ben je van plan te gaan doen metd ie olijfolie?
Voor jou een vraag, voor ons een weet. :p

Zo, nieuwe speedkist, ergens op het veld een plekje voor een 40m startramp ....
En dan? Ergens in Londen op gaan halen? Beetje te laat nu de spelen voorbij zijn. :( Wel een klein klutpropellortje voor zo'n grote vlieger. :rolling:

Zo, eerste dagje werk er ook weer op zitten. Nu weer even een korte vakantie vieren. (tot morgen dat is)

Als je vakantie hebt gehad zegt iedereen weer dat je terug gaat naar het echte leven. Ik ben er achter gekomen dat het echte leven eigenlijk de vakantie is en dit een noodzakelijk kwaad....

*tijd voor een andere baan?* ;)

Heerlijk op de campif in limbabwe,geen zuchtje wind een een lekker zonnetje.Een zeer comfortabele temp van ong 25 graadjes.Pilsje opentrekt :proost:

Hallo Knaller,

Je was laatst zo enthousiast over de Protos
Ik heb er even naar gekeken maar dat is een kopie van een KDS 450Q.

Hahahahhahaahah. dat zie je helemaal verkeerd. KDS is degene die kloont en op plaatjes kan je echt niet zien dat ze gelijk zijn. Het technische gedeelte is compleet anders. KDS is absoluut niet te vergelijken met merken als Protos of MIkado

Hier ook de eerste dag(je) er weer op zitten. Best lekker zo een beetje rond toeren. Nu ff omkleden en een stukje hardlopen.
Ja, het echte leven gaat weer beginnen.

Misschien later nog even naar het veld. Testje doen met dee 700.
FF een andere BEC er in en nog wat afstellen.:)

Goblin is leuk, maar is n iet veel beter. Is alleen een goede combi tussen snelheid en 3D, that's All. De meelopers moeten nu allemaal zo'n ding hebben.

Ik loop hard, maar niet mee:D

Ik zeg niks meer. Wat een dom gelul..... Straks ga je ok nog zeggen dat Align zelfs beter is dan de SAB Goblin en MIkado enz.

Daar hoef ik niet eens voor te kijken....... Protos is absoluut geen kloon van de KDS. SOrry. Het lijkt er niet eens op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back