Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen gebasseerd op de rotorkop van een plaatje gezien kan je niet zeggen dat het een kloon is. Er komt veel meer bij kijken op een heli. Verschil tussen Align en Mikado is enorm. Een stock Align heli heb nog veel upgrades nodig om hem zo te krijgen als een Mikado. Dan heb ik het over duurzaamheid van materiaal, en precisie waarmee alles gemaakt is. Alleen die Protos al zit technisch veel beter in elkaar dan mijn trex 600.

De Protos 500 is gewoon meer dan 400 gram lichter dan een Trex 600. Op de protos zitten veel minder onderdelen. Alles is stock al spelingsvrij en de hele heli is gewoon goed doordacht. Een Trex 500 zit vol met aluminium bling enzo maar dat kost alleen maar gewicht en stijfheid van frame. Ik heb het over de plastic versie van de Protos BTW.

Zo maar even de restanten vlees van gisteren cremeren :yes:

2012-08-13174817.jpg

Ik denk eerder dat de KDS een kopie is... maar ik kan er naast zitten 8O
Echt wel dat ze het bij KDS afgekeken hebben. :yes:

Ik zeg niks meer. Wat een dom gelul..... Straks ga je ok nog zeggen dat Align zelfs beter is dan de SAB Goblin en MIkado enz.
Dan zeg ik het wel: Align is beter dan SAB of Mikado (da's toch zo'n spel met satéprikkers? :?).

Vanavond weer wat ruimte maken. Paar planken vastzetten. Bier zuipen. Niets doen.

Als je vakantie hebt gehad zegt iedereen weer dat je terug gaat naar het echte leven. Ik ben er achter gekomen dat het echte leven eigenlijk de vakantie is en dit een noodzakelijk kwaad....

*tijd voor een andere baan?* ;)

kom maar met een goed idee , ik wil ook wel is wat anders dan achter mijn kwast aan te lopen , iets waar je niet zo gaar van word . ;)

camping in italie een idee ? lekker 3 maanden werken tussen vakantie vierende mensen in da zon ;)
siggy doet ook mee denk ik ;)

Jongens jongens,allemaal in de junkie mode?
Na gedane arbeid is het goed rusten.

ha ha , junkie heeft nu geen last van de junkeritus , ik zit nog in de flapkanziemodus :D

nu je toch met geld aan het smijten bent , nog interesse in de cap 21 ? :cool:

Wat een bedrijvigheid hier :-)

*krijgt een hekel aan de nederlandse modelbouw winkels :-( grrrrr

Zaterdag troep voor de revo besteld maar vandaag mooi niet binnen he ?????

Toemen heb wel meer geintjes. IK bestelde toen een RPM draagarmenset en kreeg 2 sets originele. :hammer: Hadden ze gedaan omdat de RPM op was. Dikke kans dat dat wat jij nu besteld heb ook niet op vooraad is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back