Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
diameter van de as is volgens het boekje 10 mm, denk dat het allemaal standaard is. Graag kom ik de poep vanavond ophalen op het veld, wel heb ik de kids dus vliegen gaat niet lukken.
Houten prop mag ook eventueel.

zeg maar welke je wilt , de houten prop 18x8 met 10mm gat , die mag je hebben , of de sonic die op mijn cap zit , die wil ik wel terug ;)

@ junkie, maakt mij niet uit, hout is ook goed.

@ funflyer: als ze een 18x8 prop benzine hebben dan hou ik me aanbevolen. En wederom graupner gsonic is ok maar hout is ook goed. Krijg je vanaaf het schadebedrag terug.

@ junkie: als funflyer een prop meeneemt dan hoeft het niet. Ik wil wel graag de houten van je overnemen

@ funflyer: thanx alvast

Vanavond vliegen hell yeah !!!

zie ik je op het veld maatje , ik ben er rond 18;30u eerst ff eten .
neem de df mee , ik hoop dat hij wat sneller gaat :D

net de 330 voorzien van nieuw terugslagventiel , de oude werkt niet meer en bleef dicht , vandaar dat de leidingen sprongen bij activeren .
ook de leidingen vernieuwd, dus vette smoke zaterdag :cool:

ga ik ragger zijn kist ff in de smoke zetten :D

@ funflyer: als ze een 18x8 prop benzine hebben dan hou ik me aanbevolen. En wederom graupner gsonic is ok maar hout is ook goed. Krijg je vanaaf het schadebedrag terug.

@ junkie: als funflyer een prop meeneemt dan hoeft het niet. Ik wil wel graag de houten van je overnemen

ik neen de houten wel mee , mag weg voor een pintje ;)

Genoteerd:D

Mooi speelgoed, dat lego :yes:
GigaPica : You can build it with LEGOs!

Voorproefje:

24814b71_1.jpg

Er is net een vliegtuigje neergestort in Biddinghuizen. Toestel kwam in een spiraal vlucht
naar beneden. Piloot is omgekomen aldus de berichten.

klote van dat vliegtuig ongeluk , je zou er maar in gezeten hebben :(

net nog ff de chico voorzien van os fx 4cc ,gaat die ook lekker snel .

dus de kleine vliegerts voor de din/donderdag ,en de bigscales voor het weekend .

straks ff langs wat klanten en maandag maar weer werken , de kosten lopen thuis gewoon verder helaas :mad:

Middags allemaal.

Ochtend weer voorbij, roestige dingen weer mooi blauw maken.
Dacht dat ik een beetje van de hitte af was maar in de spuitcabine is het een heerlijk tropisch temperatuurtje. Oefenen voor t weekend.
Mss morgenavond nog ff op t veld.

Heftig die foto, weinig meer van over.
Al enig idee van de oorzaak?

Eetze en werkze nog.

Grtz

Heftig die foto, weinig meer van over.
Al enig idee van de oorzaak?
Volgens ooggetuigen kwam het ding tollend naar beneden en boorde zo zijn neus in de grond. :? Technische oorzaak zal nog onderzocht worden denk ik.

En de CopterX dingen zinn ook weg. :bye: Einde van een avontuur dat op niets uitliep door tijdgebrek. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back