Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo veldmuis weer terug uit loeiheet Vlissingen een dagje dikke moeren vastdraaien voor een nieuwe Deense klant. Mooi werk maar het was voor het mooie te warm...

Sleur ik begin steeds meer verliefd te worden op Apple , maar ik ben dan ook vergeleken bij jou een volslagen digibeet... Mijn iPhone vind ik vergeleken bij mijn htc onex en de Samsung galaxy s3 van mijn meissie wel 10 treedjes hoger hoor. Veeeel gebruiksvriendelijker dan dat android, wat een zeik

Best grappig dat (z)sleur als nerd juist helemaal klaar was met die Appelfoon en voor android gegaan is :-)

Ja maar dat komt door de natuurlijke weerstand van de digifiel tegen appelboer producten en niet door de functionaliteit van het ding want die is echt goed.

Het gaat om het feit, en die mening deel ik wel, dat appelboer een enge firma is die er in de geest van ene wijlen Steven baan of zoiets er een rare manier op na houd van het vastleggen van klanten aan producten van deze appelboer

Ja, ik heb een Traktor met 13" bling-bling en daarmee ben ik in de Mountains bij de Lions op Safari gegaan. :mrgreen:

Sleur ik begin steeds meer verliefd te worden op Apple , maar ik ben dan ook vergeleken bij jou een volslagen digibeet... Mijn iPhone vind ik vergeleken bij mijn htc onex en de Samsung galaxy s3 van mijn meissie wel 10 treedjes hoger hoor. Veeeel gebruiksvriendelijker dan dat android, wat een zeik
Voor mij als techneut is het om het even wat betreft computerts. Dat hele OS X is net zo'n geklooi als Windows om het echt tip-top te krijgen. Ben er ook de hele dag mee aan het stoeien. En uiteindelijk loop ik alle instellingen via een tekstvenstertje met Linux commando's aan te passen. :? :pc:

Net als op de telefoon wordt zo'n ding na verloop van tijd een puinhoop en steeds trager. Dan is het een kwestie van alles naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen. Ook met een iPhone (eigen ervaring, heb een 3G en 4 gehad). Reden om te kiezen voor Android is het zelf schrijven van toepassingen. Ik ga Apple geen $399 per jaar betalen om mijn eigen App voor eigen gebruik te kunnen testen. :evil:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Moggel,

Gaat er iemand van jullie vandaag naar een modelbouwwinkel? Ik heb een paar props nodig 18 x 8. Ik zou vanavond naar Bloemendaal gaan maar ik zie net op de site dat ze geen koopavond hebben 8O Anders moet ik vanavond maar ff naar Harry rijden in A'dam.

Morgenmiddag lekker vliegen :yes: :banana:

Moggel,

Gaat er iemand van jullie vandaag naar een modelbouwwinkel? Ik heb een paar props nodig 18 x 8. Ik zou vanavond naar Bloemendaal gaan maar ik zie net op de site dat ze geen koopavond hebben 8O Anders moet ik vanavond maar ff naar Harry rijden in A'dam.

Morgenmiddag lekker vliegen :yes: :banana:

knut, ik was gisteren in bloemendaal :(

ik heb wel een sonic 18x8 liggen , en misschien ook wel een houten prop , zal ff kijken .
ik denk dat ik vanavond wel ff ga dogfighten om het webra blok te testen , neem ik de prop mee .

@ Junkie, dat zou perfect zijn. Ik bestel dan wel een nieuwe of ik geef je doekoe's. :banana:

oei , ik kijk net bij mijn prop verzameling , maar de sonic is een 16x10 .

ik heb wel een nieuwe houten prop 18x10
een gebruikte houten 18x8 , die heeft op een webra gezeten , weet jij welke asmaat jij hebt ? straks is het gat te groot

verder heb ik nog een 16x8 en een 19x10 liggen .

ik zal ff kijken wat ik op mijn cap heb zitten , ik denk dat daar de sonic 18x8 op zit

op mijn cap zit de sonic 18x8 ,als de asmaat v/d zenoah gelijk is aan jouw mvvs kun je die prop wel lenen , bestel jij een nieuwe .

diameter van de as is volgens het boekje 10 mm, denk dat het allemaal standaard is. Graag kom ik de poep vanavond ophalen op het veld, wel heb ik de kids dus vliegen gaat niet lukken.
Houten prop mag ook eventueel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back