Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
word weer geweldig gezongen in DA voice :cool:

betreft vliegen , ik ga nog 1 keer met de cap21 vliegen , als ik weer in slaap val van die bigscales dan mogen de cap 21 en de xtra van eigenaar wisselen .

dan is het duidelijk dat ik meer van kleine snelle kistjes hou , (wat ik eigenlijk al weet ) :D

geef maar een pb of je de cap21 of de xtra wil overnemen .

cap 21

capfoto004.jpg

xtra inmiddels op benzine

zonophetveld004.jpg

morgen regen sleur ;)

hetveld11-7-10002-1.jpg

En ik moet toch een keer de verbeterde onweerdetector testen. Als alles goed is, kan ik onweer al op zo'n 500 kilometer afstand al detecteren. Inclusief de richting in beperkte mate. De meetgegevens gaan naar een systeem op het internet. Omdat er tientallen gekken als ik zijn, is er veel data beschikbaar. Dat levert een hip plaatje op...

image_b_eu.png

Ziezo...

2x 5000 6S besteld voor de 550
2x 3000 6S besteld voor de 600

Nu nog een bec lipo roggelen en dan kan ik de 600 misschien vliegklaar krijgen voor opening van het veld.

De 550 neem ik sowieso mee :yes:

@Sleur, je gaat een dezer dagen je centjes krijgen ;).

klote avond. heb een vriendschap moeten verbreken na 24 jaar .. tja soms scheiden de wegen ... pintje extra pakt en film kijken gaat om m'n kop ff af te lijden.

klote avond. heb een vriendschap moeten verbreken na 24 jaar .. tja soms scheiden de wegen ... pintje extra pakt en film kijken gaat om m'n kop ff af te lijden.

Dat sorrt dingen zijn klote inderdaad........Sterkte!

Ikprobeer Tito al jaren te dumpen maar hij blijft maar achter mij aan hobbelen :hammer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back