junkie rc
Forum veteraan
Ik moet denk nog een jaar of 10 wachten voor ik talentenjachten leuk ga vinden....![]()
ik ben er over 10 jaar wel op uitgekeken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet denk nog een jaar of 10 wachten voor ik talentenjachten leuk ga vinden....![]()
Ik al binnen 10 minuten in de eerste show (way back in the 90's met dat huis en zo)...ik ben er over 10 jaar wel op uitgekeken![]()
Ik al binnen 10 minuten in de eerste show (way back in the 90's met dat huis en zo)...![]()
Phoenix simmen?
Server: ACH
pass: lml
geef maar een pb of je de cap21 of de xtra wil overnemen .
Prima hoor. Beetje water op het veld kan geen kwaad. Kan ik maandag weer op vers groen gras gaan vliegen terwijl jullie aan het werk zijn.morgen regen sleur![]()
Prima hoor. Beetje water op het veld kan geen kwaad. Kan ik maandag weer op vers groen gras gaan vliegen terwijl jullie aan het werk zijn.![]()
![]()
Ik zeg het maar gelijk hier ff...
GEEN INTERESSE!!!!
![]()
Oh dat komt wel goed. Gyro heb ik in de auto als ik ga vluegen (rijdt stabieler@Sleur, je gaat een dezer dagen je centjes krijgen.
klote avond. heb een vriendschap moeten verbreken na 24 jaar .. tja soms scheiden de wegen ... pintje extra pakt en film kijken gaat om m'n kop ff af te lijden.