Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
burp ; wat moet je voor die piep spit hebben ? , daar kan een leuk 7,5cc blok op , beetje versterken hier en daar , landing gestel eraf , want er valt toch niet mee te landen met wielen , opgooien dat ding![]()
Trex 500, kosten kwanta?Leuke rag heli..
lol , dan heb ik het best goed gedaan bij hornbach , ik heb daar de kipor 2000 voor 409 euro gekocht incl btw
staat er nog 1![]()
Prima hoor. Beetje water op het veld kan geen kwaad. Kan ik maandag weer op vers groen gras gaan vliegen terwijl jullie aan het werk zijn.![]()
![]()
Die piep Spit is er dus een die blijft. De grote Spit gaat er inderdaad uit. Ronald mag het eerst, als hij hem niet wil dan gaat hij de verkoop in.
En de 500 blijft ook.
450 heli eruit, dogfighter moet ik nog even afmaken maar die blijft ook. De kloon EZ blijft ook. Funjet blijft ook wel, vlieg ik tot hij het niet meer doet en dan komt er geen nieuwe meer. Twijfel nog over de P51 Mustang met 26cc benzine.
En vanmorgen tijdens het leegpompen van een boot hield mijn kipor 2600 er spontaan mee op. Niet meer aan de gang te krijgen. Even standaard dingen getest maar kon het zo niet vinden. Bon gepakt en retour Hornbach. Vorig jaar april gekocht (4-2011) en ik kreeg nu zo een andere mee die door een klant 1 week was gebruikt maar die hem terug kwam brengen. Een vrijwel nieuwe dus. Die van mij sturen ze retour leverancier en houden ze dan daar gewoon. Ik heb dus gewoon een nieuwe gekregen en hoef niet te wachten op reparatie. Service is dus prima.
Zoals gezegd ben ik op zoek naar een nieuwe boot, een Correct Craft Sport/Ski Nautique met een inboard (Ford 351) V8 285pk en dan op LPG. Eventueel de nieuwere versie met 330pk. Wel met een open bow zodat je lekker met meerdere erin kan. Skipaal en wakeboard paal/tower, muziekje etc, etc.
Zoiets als dit ongeveer
Marktplaats.nl > Sport Nautique bowrider 285PK LPG! (Inruil mogelijk) - Watersport en Boten - Speedboten
ik ben er over 10 jaar wel op uitgekeken![]()
@ ronald r
06 ingesproken hoop dat je hem afluisterd.
gaat over je caravan
Eens kijken wat ik ga doen vandaag.
De gehele dag voor mezelf, Silly heeft de oppas bij Bossie
Duzzzz, sowieso geen Ikea![]()
mogge alle
we zitten weer met zijn alle in hezelfde schuitje , denk