Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur ik zou vloerbedekking tegen de muren doen, dat is super in nu, kijk maar op de club. :hammer:
Ja, maar dan wel voorgerookt met retro motiefjes. ;) :rolling:

Voor vandaag klaar met kinderkamerherverbouwen, begint op werken te lijken en da's niet goed. Na 5 liter water nog dorst, alles loopt er op de meest vreemde plekken weer uit. :? Wat kan eens mens een hoop stenen in zo'n schoorsteen verwerken. En met een Kango is geen optie, zand als voeg en haldsteenskkamp en je zit zo bij de buren. :( Ambachtelijk handwerk dus (zijn redelijk af te stapelen na een ferme tik).

Vanmorgen rond de koffie, nu op een halve meter na weg (plus al het hout en zooi).
wissenverbouwpijp.jpg

Idd niet handig zo'n vloer met priegeltjes... ik spreek uit eigen ervaring :mrgreen:

Verder wat je eroverheen gooit is prima, product de la krommenie is altijd goed :wink:

Tsja, en nu ligt de herverbouwing van mijn hobbyhok op zijn gat omdat het resultaat van de de hok hobby zijn zooi ergens heen moest. :evil: Als mijn zooi dus weer terug naar waar het vandaan kwam en kleine Sleur zijn zooi daar.

wissenhobbywissel1.jpg

wissenhobbywissel2.jpg

*wederom teveel hobby's heeft* :help:

Tsja, en nu ligt de herverbouwing van mijn hobbyhok op zijn gat omdat het resultaat van de de hok hobby zijn zooi ergens heen moest. :evil: Als mijn zooi dus weer terug naar waar het vandaan kwam en kleine Sleur zijn zooi daar.

Die zooi gewoon meenemen naar de club en daar een paar jaar opslaan. Dat doen er zoveel.
m.v.g. Erik

Nee, want dan wordt het een heel seizoen met maar één persoon in de hoofdrol maar met 87.000 hobby's. ;)

*van hobby's zijn hobby maken gaat* 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back